W tegorocznym rankingu wg Newsweeka „Najlepsi w sieci” Bank Millennium okazał się czarnym koniem zestawienia, zajmując trzecie miejsce, zostawiając za sobą typowo internetowe banki jak MultiBank i mBank.
W badaniu z udziałem tajemniczych klientów oceniana była przyjazność i bezawaryjność strony WWW, dostępne operacje, jakość usług oraz przyjazność procedur związanych z użyciem konta. Audytorzy proszeni byli ponadto o wskazanie banku, w którym chcieliby otworzyć rachunek – w tej kategorii Bank Millennium znalazł się na 2. miejscu.
„Obecnie Bank Millennium ma około 850 000 użytkowników systemu bankowości internetowej. Za jego pośrednictwem można wykonywać wszystkie najważniejsze operacje bankowe, oczywiście z wyłączeniem gotówkowych – np. otworzyć rachunek bez wychodzenia z domu i dalej – założyć depozyt, inwestować w fundusze, złożyć wniosek o pożyczkę i otrzymać środki bezpośrednio na rachunek, ubiegać się o kartę kredytową czy otrzymać limit kredytowy bez wizyty w placówce. Ranking Newsweek’a zbiega się w czasie z nagrodą magazynu Global Finance* dla najlepszego systemu bankowości elektronicznej w Polsce, którą w 2008 roku otrzymaliśmy już po raz czwarty z rzędu. Jest dla nas bardzo istotne, że nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań w systemie bankowości internetowej Banku Millennium jest zauważane w niezależnych rankingach. Także nasze innowacyjne produkty – takie jak Aukcja Lokat Terminowych – wyróżniają nas na tle rynku. Na roku 2009 przygotowujemy kolejne innowacje – odnowioną stronę internetową i zupełnie nowe funkcjonalności systemu” – mówi Joao Bras Jorge, Członek Zarządu Banku Millennium.
Bank Millennium awansował także o trzy pozycje w rankingu najlepszych banków detalicznych, zajmując 2. miejsce na rynku w zakresie przyjazności procedur. Bank Millennium ma w Polsce 445 oddziałów detalicznych – jest to czwarta największa sieć oddziałów w kraju. Bank jest obecny we wszystkich miastach liczących powyżej 60 tysięcy mieszkańców.
„W tegorocznym rankingu Newsweeka Bank Przyjazny awansowaliśmy o 3 pozycje, zajmując 6. miejsce wśród 22 sklasyfikowanych banków. W czasie tego roku otworzyliśmy w Polsce aż 83 nowe oddziały. Stosunkowo łatwo jest zachować wysokie standardy dla małej sieci. Osiągnięciem Banku Millennium jest umiejętność połączenia dużej sieci oddziałów i doskonałej obsługi klienta.” – mówi Joao Bras Jorge, Członek Zarządu Banku Millennium. „Naszym celem jest zapewnienie klientom najwyższej jakości produktów i usług. Wiemy, że czasem klient korzysta z naszego systemu bankowości internetowej, ale są też sytuacje, gdy woli przyjść do oddziału, by posłuchać rad jednego z naszych konsultantów. Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Rozbudowujemy sieć oddziałów Banku Millennium, wprowadzamy nowe standardy w bankowości internetowej i nieustannie inwestujemy w szkolenie pracowników, by w obu tych kanałach obsługi zachować najwyższą jakość. Potwierdza to ranking Newsweek (bank tradycyjny i usługi w sieci) – naszą inspiracją jest życie naszych klientów i ich potrzeby, dlatego chcemy sięgać jeszcze wyżej” – dodaje Joao Bras Jorge, Członek Zarządu Banku Millennium.