Nowa usługa została wprowadzona w odpowiedzi na sugestie obecnych i potencjalnych klientów zebrane podczas przeprowadzonych w czerwcu 2008 r. badań. Na stronie www.mobile.pl/wniosek-mobile użytkownik ma do dyspozycji elektroniczny wniosek. Po wypełnieniu formularza, następuje prosta weryfikacja za pomocą kodu wysyłanego SMS-em na numer telefonu użytkownika.
W ciągu 2 dni roboczych mBank przygotowuje niezbędne dokumenty i wysyła je do użytkownika na wskazany adres, bezpłatną przesyłką kurierską. Kurier kontaktuje się następnie z klientem i umawia wizytę w dogodnym terminie. Klient podpisuje niezbędne dokumenty oraz otrzymuje kartę SIM, na której będzie aktywowany jego numer od obecnego operatora.
O rozpoczęciu oraz postępach procesu przenoszenia klient informowany jest za pomocą wiadomości email oraz SMS. Po przejściu do sieci mBank mobile – otrzymuje 10 zł na start na usługi.
Dla sprawnego i szybkiego przeniesienia ważne jest, aby użytkownik w przypadku korzystania z telefonu na kartę był zarejestrowany u swojego dotychczasowego operatora., Przenoszący numer klient musi także posiadać środki na koncie na opłatę za przeniesienie, którą pobierze od niego dotychczasowy operator.
To obecnie jedyny, tak wygodni i łatwy proces przeniesienia numeru wśród operatorów komórkowych w Polsce.
Więcej informacji na: www.mobile.pl/przenies-numer