W ramach Pakietu Kredytowego małe i średnie przedsiębiorstwa otrzymują możliwość skorzystania z ponad 20 różnych produktów na podstawie jednej decyzji banku – to zupełnie nowe podejście do finansowania potrzeb firm z tego sektora. Klient ma możliwość elastycznego korzystania z poszczególnych produktów kredytowych, zależnie od potrzeb oraz bieżącej sytuacji rynkowej.
Twarzą telewizyjnej kampanii reklamowej produktu, rozpoczynającej się 15 września, jest Marek Kamiński – zdobywca biegunów, wybitny podróżnik i alpinista, a przy tym dynamiczny przedsiębiorca. „W naszej komunikacji podkreślamy, że niezależnie od rodzaju działalności, podstawowym warunkiem sukcesu są odpowiednie narzędzia. Takim narzędziem dla małych i średnich firm jest unikalny na rynku Pakiet Kredytowy Banku Millennium. Nasz produkt fundamentalnie odwraca logikę finansowania potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw – klient nie musi pytać bank o każdą transakcję z osobna, ale znając swój „limit” może samodzielnie wybrać formę finansowania, która mu na najbardziej odpowiada. Na podstawie jednej decyzji przy minimum formalności klient otrzymuje dostęp do ponad 20 produktów – m.in. kredytu obrotowego czy inwestycyjnego, leasingu, faktoringu czy transakcji zabezpieczających ryzyko kursu walutowego.” – mówi Piotr Romanowski, Członek Zarządu Banku Millennium.
Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa. W oddziałach Banku Millennium pojawią się plakaty oraz ulotki reklamujące Pakiet Kredytowy z wizerunkiem Marka Kamińskiego i hasłem „Właściwe narzędzia to podstawa sukcesu”.