Grupa Generali Polska rozszerzyła funkcjonalności uruchomionego na początku roku systemu informacyjno-transakcyjnego – Konta Klienta – o dostęp dla klientów OFE Generali. Dzięki temu każdy z Członków Otwartego Funduszu Emerytalnego Generali uzyska możliwość sprawdzenia wysokości i kompletności składek przekazywanych przez ZUS na konto w OFE, a także wysokości oszczędności zgromadzonych na przyszłą emeryturę. Klienci Generali będą również mogli dokonać zgłoszenia aktualizacji swoich danych osobowych oraz danych osób uposażonych, a także uzyskali dostęp do rocznej historii rachunku OFE w wersji elektronicznej.
Konto Klienta to system informacyjno-transakcyjny Generali, który pozwala klientom na szybki dostęp do informacji oraz intuicyjne zarządzanie swoimi polisami. System zapewnia klientom dostęp do wszystkich produktów życiowych, a także do swoich kont emerytalnych IKE oraz IKZE przez 24h na dobę, siedem dni w tygodniu. Konto Klienta zostało wzbogacone o wnioski i wzory dokumentów niezbędnych klientowi do sprawnej komunikacji z ubezpieczycielem, a także sekcję FAQ, w której może on znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane ubezpieczycielowi pytania.
Konto Klienta, wraz z trzema innymi wdrożeniami Grupy Generali, zostało docenione przez kapitułę konkursu organizowanego przez magazyn „Computerworld” i wyróżnione tytułem Lider Informatyki 2013 w kategorii Bankowość i Finanse.
Rozszerzenie funkcjonalności Konta Klienta i udostępnienie systemu klientom Funduszu Emerytalnego Generali jest kolejnym krokiem w celu unifikacji dostępu klienta do wszystkich jego polis, niezależnie od linii produktowej.
Dzięki udostępnieniu Konta Klienta OFE każdy z Członków Otwartego Funduszu Emerytalnego Generali, uzyska stały dostęp do niezbędnych informacji oraz możliwość sprawdzenia:
- wysokości i kompletności składek przekazywanych przez ZUS na konto;
- wysokości oszczędności zgromadzonych na przyszłą emeryturę;
- aktualności swoich danych osobowych oraz danych osób uposażonych;
- rocznej historii rachunku OFE w wersji elektronicznej.
W Koncie Klienta OFE klienci mogą również zapoznać się z informacjami dotyczącymi proponowanych przez rząd zmian w systemie emerytalnym.
– Konto Klienta OFE zapewnia Członkom Funduszu stały dostęp do informacji o ich emeryturze, co zwłaszcza teraz, gdy ważą się losy przyszłych polskich emerytów oraz ich oszczędności zarządzanych dotąd przez OFE nabiera szczególnego znaczenia – mówi Mariusz Zagajewski, dyrektor Departamentu Indywidualnych Ubezpieczeń na Życie i Emerytalnych w Generali.
Z funkcjonalnościami nowego Konta Klienta można się zapoznać, dokonując rejestracji na stronie https://konto.generali.pl
Członkowie OFE, którzy aktywowali już Konto Klienta dla innych produktów, będą mogli korzystać z pełnej wersji – z funkcjonalnością OFE – bez konieczności ponownej rejestracji.
