Pięć serwisów ubezpieczeniowych obecnych na polskim rynku poddanych zostanie testom zadaniowym z wykorzystaniem eye-trackingu.
Celem analizy jest wyłonienie najbardziej efektywnych rozwiązań w zakresie ergonomii interfejsu użytkownika. W ramach projektu, dotychczasowa konstrukcja mechanizmów w witrynie Commercial Union Direct skonfrontowana zostanie z rozwiązaniami konkurencji.
„Dzięki zastosowaniu eye-trackingu uzyskamy najbardziej obiektywne informacje na temat wpływu rozwiązań projektowych na użyteczność kluczowych aplikacji, a w konsekwencji – na efektywność biznesową kanału www” – tłumaczy Bartłomiej Dryjas, Online Marketing Communications Manager w Commercial Union Direct.
„Raport analityczny przygotowany przez Komitywę posłuży do opracowania rozwiązań optymalnych dla grupy docelowej klienta. Eye-tracking traktujemy jako narzędzie badania interakcji na poziomie przedświadomego przetwarzania informacji przez użytkownika. Jest to bardziej wartościowe niż analiza opinii rejestrowanych przez tradycyjne metody badawcze” – dodaje Eryk Orłowski, dyrektor zarządzający Komitywy.