W sieci pojawiła się nowa witryna PZU Życie poświęcona konkursowi wiedzy o produkcie „Pogodna Jesień”. Po rejestracji i zalogowaniu się na stronie, internauci muszą w ciągu 1 godziny prawidłowo odpowiedzieć na trzy pytania. Następnie przechodzą do drugiego etapu, gdzie na udzielenie kolejnych odpowiedzi mają już tylko pół godziny. Uczestnicy zabawy mają tylko jedną szansę dziennie na zmaganie się z pytaniami konkursowymi. Jeśli pomyślnie przejdą przez dwa etapy, zostaną zaproszeni do Wielkiego Finału, który odbędzie się 18 listopada. Na zwycięzców czekają notebook i aparaty cyfrowe.
Dowiedz się o „Pogodnej Jesieni” w sieci
Nowa witryna ma na celu przybliżenie użytkownikom internetu produktów PZU Życie, a szczególnie programu „Pogodna Jesień”. Ze strony konkursowej łatwo bowiem dostać się do witryny produktowej oraz serwisu PZU Życie. Internauci znajdą tam wszelkie potrzebne informacje, które pozwolą im na udzielenie prawidłowych odpowiedzi w konkursie.
Od ponad roku PZU Życie konsekwentnie wdraża nową strategię komunikacji. Głównym jej założeniem jest maksymalne ułatwienie dostępu do naszych usług za pośrednictwem Internetu. – mówi Dominik Kaznowski, odpowiedzialny za komunikację internetową w PZU Życie S.A. – Chcemy nawiązać kontakt z ludźmi aktywnymi, którzy idą z duchem czasu, dla których Internet jest takim samym narzędziem jak telefon.
Zobacz „Pogodną Jesień” w internecie
Agencja HYPERmedia jest również autorem kreacji promujących witrynę konkursową. Kampania promocyjna, wykorzystująca dwie linie kreacyjne, prowadzona jest w portalach: wp.pl, gazeta.pl, nauka.pl, gry-online.pl oraz na komunikatorach: Gadu Gadu oraz Tlen.