Liberty Direct w I półroczu 2013 r. zebrało blisko 150 mln zł składki przypisanej brutto (149,77 mln zł), w tym 80 mln zł (80,66 mln zł) w II kwartale. To wynik o 11 proc. wyższy w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Do 430 tys. (o 12 proc.) wzrosła liczba umów w portfelu ubezpieczyciela. Przypis składki z OC komunikacyjnego zwiększył się o 12 proc., a z AC – o 4 proc. Firma zanotowała również wzrost przypisu w przypadku NNW oraz assistance.
„Wzrost 11 proc. na kurczącym się rynku jest niewątpliwie dużym osiągnięciem. Uzyskaliśmy go dzięki wielokanałowej strategii sprzedaży oraz wyjątkowym kompetencjom pricingowym i underwritingowym. Dzięki nim jesteśmy w stanie oferować atrakcyjne ceny wybranym segmentom klientów nawet w obecnym otoczeniu konkurencyjnym” – mówi Michał Kwieciński, dyrektor generalny Liberty Direct.
Liberty Direct zakłada rozwój w segmencie ubezpieczeń dla MSP. Pierwszym produktem wprowadzanym przez ubezpieczyciela i skierowanym do małych i średnich przedsiębiorstw jest ubezpieczenie placów komisów samochodowych. Pozwala ono objąć ochroną znajdujące się na nich budynki, budowle, urządzenia oraz pojazdy.
