PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćmBankTrzy lata mBanku

Trzy lata mBanku

mBank 19.12.2003 (10:13)

Stały przyrost liczby Klientów oraz wartości depozytów potwierdzają czołową pozycję mBanku na rynku bankowości elektronicznej w Polsce. Obecnie z usług banku korzysta prawie 540 tys. osób – ponad 60% więcej niż pod koniec 2002 roku. Liczba rachunków prowadzonych przez mBank przekroczyła 650 tys. Jednocześnie wartość depozytów wzrosła z 1,8 mld zł na koniec 2002 roku do 2,5 mld zł obecnie. Jest to wyjątkowe osiągnięcie zważywszy, że tylko w ubiegłym roku oszczędności gospodarstw domowych zmniejszyły się o 7,2 mld zł, a w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy bieżącego roku o ponad 6 mld zł.

W ciągu trzech lat działalności Klienci mBanku zarobili już ponad 280 mln zł.

Od początku br. liczba rachunków mBIZNES Konto wzrosła o 100%. Przedsiębiorcy otworzyli ponad 55 tys. rachunków a wartość zdeponowanych przez nich środków przekroczyła 140 mln złotych.

Dzięki ciągłemu rozwojowi oferty produktowej mBank zaspokaja coraz więcej potrzeb swoich Klientów. Nie jest już jedynie wirtualnym bankiem depozytowym, jest instytucją finansową pierwszego wyboru, która może zaspokajać potrzeby depozytowe, transakcyjne, kredytowe oraz rozliczeniowe.

Zgodnie z założonymi kierunkami rozwoju modelu biznesowego, mBank rozbudował ofertę produktów kredytowych. Obecnie Klienci mogą korzystać z kredytu odnawialnego, karty kredytowej oraz mPLANU (kredyt lub pożyczka hipoteczna); mBank wprowadził produkty inwestycyjne – Supermarket Funduszy inwestycyjnych; wzbogacił ofertę mBIZNES skierowaną do przedsiębiorców; oraz rozpoczął wprowadzanie produktów ubezpieczeniowych.

Wartość udzielonych kredytów na koniec br. to 250 mln zł. Blisko połowa tej kwoty to kredyty przyznane w ramach mPLANU Hipotecznego.

W mijającym roku wiele pochwał zebrał Supermarket FI, w którym obecnie dostępne są 33 fundusze inwestycyjne, zarządzane przez siedem towarzystw. W grudniu liczba użytkowników bezprowizyjnej usługi nabywania funduszy w mBanku przekroczyła 30 tys., a suma aktywów osiągnęła 207 mln zł.

Strategia funkcjonowania mBanku zakłada rozwój w stronę banku uniwersalnego, banku pierwszego wyboru, nowoczesnego, innowacyjnego od strony wdrażanych produktów oraz zawansowanego technologicznie – pioniera w obszarze technologii. W br. mBank uruchomił pierwsze pilotażowe projekty obecności w świecie rzeczywistym. mKioski powstały w celu zminimalizowania ograniczeń oraz barier dla Klientów, m. in. związanych z wpłatą gotówki do mBanku. mKioski działają już w siedmiu miastach Polski. Jednocześnie strategia funkcjonowania mBanku jest stale nastawiona na zdalne pozyskiwanie i obsługę Klientów – głównie przez kanał internetowy.

Rok 2003 to także rozbudowa Centrów Kredytowych mBanku usytuowanych w głównych miastach Polski. W chwili obecnej CK mBanku znajdują się w: Warszawie, Łodzi, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku i Szczecinie. W Centrach Kredytowych mBanku na każdego Klienta czeka osobisty doradca kredytowy, który opiekuje się Klientem od momentu złożenia wniosku o mPlan do mementu jego przyznania. Indywidualni doradcy kredytowi służą informacją, radą i pomocą w zdobywaniu dokumentów niezbędnych do uzyskania mPlanu oraz przeprowadzają Klienta przez całą procedurę jego przyznania.

Jednocześnie w 2003 roku mBank umożliwił swoim Klientom – w ramach mRabatek – korzystanie ze zniżek przy zakupach m.in. w sieci sklepów Reserved, Galerii Centrum oraz na stacjach benzynowych Neste A24.

Nadal najważniejszymi wartościami dla mBanku pozostają:

Cena

Nowatorska i atrakcyjna pod względem cenowym oferta, jaką mBank kieruje do Klientów, przynosi wymierne korzyści obu stronom. Klienci otrzymują oprocentowanie niespotykane gdzie indziej oraz wygodny dostęp do rachunków, mBank otrzymujemy zaufanie i depozyty.

Wygoda

mBank stworzył innowacyjny, wygodny, prosty i bezpieczny model zdalnej obsługi Klientów wykorzystujący najnowocześniejszą technologię. Produkty i model obsługi mBanku są bardzo atrakcyjne dla każdego, kto racjonalnie odnosi się do swoich finansów osobistych i traktuje nowoczesną technologię jako instrument dla zwiększenia wygody oraz efektywności zarządzania swoim czasem i pieniędzmi. Dostęp do mBanku w formule 24/7/365 to jedna z najważniejszych korzyści dla Klientów.

Prostota

mBank proponuje model, w którym to bank szuka Klienta, a nie odwrotnie. Każdy, kto ma ukończone 13 lat może stać się Klientem mBanku, gdyż mBank nie stawia przed Klientami żadnych ograniczeń w otwarciu konta, nie wymaga minimalnych i regularnych wpłat. Klienci mogą swobodnie korzystać ze swoich środków nie tracąc korzyści z ich wysokiego oprocentowania. Stąd prostota jest jednym z elementów, który silnie różnicuje ofertę i wizerunek mBanku od banków tradycyjnych stając się ważnym elementem decydującym o wyborze oferty mBanku.

Społeczność

Podstawową zasadą strategii biznesowej mBanku jest oferowanie produktów, których Klienci rzeczywiście potrzebują – prostych w konstrukcji, wygodnych w korzystaniu i atrakcyjnych cenowo. Niemniej ważnym elementem budowy trwałych relacji z Klientami jest przejrzystość i rzetelność, które składają się na partnerskie podejście, gdzie Klient nie jest dojną krową, a podstawą relacji są wzajemne korzyści.

mBank to miejsce, w którym poprzez indywidualne traktowanie Klienta oraz udostępnianie produktów, usług, informacji i rad zaspokajających potrzeby użytkowników mBanku, powstaje coś więcej niż tylko miejsce zawierania transakcji, lokowania, pożyczania pieniędzy – społeczność mogąca komunikować się między sobą, zawierać znajomości, wymieniać informacje, komentować wydarzenia związane z bankiem i nie tylko. Społeczność, do której przynależność jest wyróżnikiem otwartości na nowoczesne rozwiązania. Fakt bycia Klientem mBanku daje dowód na aktywne korzystanie z udogodnień, jakie oferuje nowa technologia i zmieniający się rynek telekomunikacyjny. Klient mBanku na pewno może być dumny z tego faktu. Aby tworzyć przyjazną społeczność mBank wsłuchuje się w rynek, ciągle i przy każdej okazji odbiera sygnały od Klientów, by coraz lepiej zaspokajać ich potrzeby i oczekiwania.

2003-12-19
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
13.12.2025 (17:53) – informacja prasowa

Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach

11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …

a 0 Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
13.12.2025 (17:46) – informacja prasowa

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …

a 0 Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
13.12.2025 (17:02) – informacja prasowa

Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach

W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …

a 0 Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
13.12.2025 (17:00) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego

12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …

a 0 Generali z ratingiem A+
13.12.2025 (16:58) – informacja prasowa

Generali z ratingiem A+

AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …

a 0 Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
13.12.2025 (16:57) – informacja prasowa

Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców