PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćmBankmBank w 2004

mBank w 2004

mBank 15.01.2004 (17:03)

Stały przyrost liczby Klientów oraz wartości depozytów potwierdzają czołową pozycję mBanku na rynku bankowości elektronicznej w Polsce. Obecnie z usług banku korzysta ponad 550 tys. osób – ponad 60% więcej niż pod koniec 2002 roku. Liczba rachunków prowadzonych przez mBank przekroczyła 660 tys. Przy obecnym tempie pozyskiwania nowych Klientów, realne jest pozyskanie 745 tys. Klientów oraz przekroczenie 900 tysięcy rachunków do końca br. Wartość depozytów w tym czasie powinna osiągnąć 3,2 mld zł.

Model biznesowy mBanku zachowa w okresie długoterminowym podstawowe wyróżniki: korzystną cenę – wysokie oprocentowanie oraz brak podstawowych opłat i prowizji, a także wygodę i dostępność w zarządzaniu środkami finansowymi. Dodatkowo mBank konkurować będzie coraz szerszą ofertą, nie tylko depozytową, ale także kredytową, inwestycyjną oraz ubezpieczeniową.

Sukces bankowości internetowej będzie zależał od ciągłej innowacji technologicznej, procesowej i produktowej. Na naszych oczach zmienia się zasadniczo model oszczędzania gospodarstw domowych, sposób dokonywania transakcji płatniczych oraz zaspokajania potrzeb kredytowych osób fizycznych. Zmiana stylu życia – pracy, wypoczynku i edukacji – w wyniku rozpowszechniania się postępu technologicznego wymusza dostosowanie oferty banków detalicznych w zakresie produktów i sposobu obsługi – twierdzi Sławomir Lachowski, pomysłodawca i twórca mBanku.

Kierunki rozwoju modelu biznesowego mBanku w 2004 roku:

– rozwój produktów kredytowych – rozszerzenie atrakcyjnych produktów kredytowych dla Klientów indywidualnych i mikrofirm,

– uzupełnianie oferty związanej z oszczędnościami Klientów indywidualnych i mikrofirm, szczególnie w obszarze produktów inwestycyjnych,

– dalsze zwiększanie funkcji transakcyjnej i płatniczej mBanku,

– rozwój produktów ubezpieczeniowych.

Klienci mogą oczekiwać, że mBank:

– w przejrzysty i prosty sposób oferuje najbardziej potrzebne produkty i usługi w najlepszych cenach i jakości na rynku,

– dostarcza wybrane innowacyjne produkty finansowe dla Klientów indywidualnych i mikrofirm

– oferuje unikalne powiązanie finansowych produktów niebankowych (fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia) z wygodną obsługą bankową

– jest dostępny 24/7/365 za pośrednictwem Internetu, komputera, telefonu stacjonarnego i komórkowego, bankomatu, a wszystkie transakcje odbywają się w czasie rzeczywistym,

– oferuje najlepsze ceny i jakość produktów w danej kategorii

Strategia funkcjonowania mBanku zakłada rozwój w stronę banku uniwersalnego, nowoczesnego, innowacyjnego od strony wdrażanych produktów oraz zawansowanego technologicznie – pioniera w obszarze technologii.

Dzięki ciągłemu rozwojowi oferty produktowej mBank zaspokaja coraz więcej potrzeb swoich Klientów. Nie jest już jedynie bankiem depozytowym, jest instytucją finansową pierwszego wyboru.

W styczniu zeszłego roku został uruchomiony pierwszy w Polsce internetowy Supermarket Funduszy Inwestycyjnych – usługa, która umożliwiła Klientom mBanku łatwy dostęp do szerokiej gamy funduszy inwestycyjnych różnych TFI. Wartość aktywów przekroczyła 220 mln. zł, z SFI korzysta ponad 30 tys. Klientów mBanku. Planujemy dalsze rozszerzanie oferty Supermarketu. Rozmawiamy z kolejnymi partnerami i przekonujemy ich do naszego innowacyjnego modelu biznesowego. Na koniec tego roku planujemy pozyskać dla naszych partnerów ponad 430 mln zł netto – dodaje prezes Lachowski.

W br. oferta mBanku zostanie poszerzona o możliwość zakupu jednostek Otwartych Funduszy Emerytalnych W chwili obecnej w serwisie mBanku dostępne są aktywa OFE Skarbiec Emerytura.

http://www.mbank.com.pl/oferta/ofe/index.html

Zgodnie z założonymi kierunkami rozwoju modelu biznesowego, mBank rozbudowuje ofertę produktów kredytowych. Obecnie Klienci mogą korzystać z kredytu odnawialnego, karty kredytowej oraz mPLANU (kredyt lub pożyczka hipoteczna). Do końca br. wartość przyznanych kredytów powinna przekroczyć 430 mln zł.

W styczniu br. mBank poszerzył ofertę dla przedsiębiorców o Kredyt hipoteczny w ramach mPlanu – nowoczesny produkt kredytowy pozwalający na finansowanie i rozwój mikrofirm. Przedsiębiorcy otworzyli już ponad 56 tys. rachunków. Poprzez utrzymanie obecnego tempa pozyskiwania Klientów biznesowych, możliwe jest przekroczenie 90 tys. rachunków do końca br.

Filozofia mBanku oparta jest na wielokanałowym kontakcie z Klientami z wykorzystaniem: Internetu, mLinii, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP, mCzatu, mKiosków oraz Centrów Kredytowych.

W br. mBank uruchomi kolejne projekty obecności w świecie rzeczywistym. mKioski powstały w celu zminimalizowania ograniczeń oraz barier dla Klientów, m. in. związanych z wpłatą gotówki do mBanku. mKioski działają już w siedmiu miastach Polski. Docelowo w planach mBanku jest uruchomienie sieci 50 mKiosków. W br. mBank planuje rozszerzenie sieci mKiosków o kolejne 30 lokalizacji.

Rok 2004 to także dalsza rozbudowa Centrów Kredytowych mBanku usytuowanych w głównych miastach Polski. W chwili obecnej CK mBanku znajdują się w: Warszawie, Łodzi, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku i Szczecinie. Indywidualni doradcy kredytowi służą informacją, radą i pomocą w zdobywaniu dokumentów niezbędnych do uzyskania mPlanu oraz przeprowadzają Klienta przez całą procedurę jego przyznania.

Dziś klienci mogą stwierdzić z cała mocą: banki są dla klientów a nie odwrotnie, a pracownicy banków z szacunkiem odpowiedzieć, że Klient nasz Pan. Liczy się cena, jakość i wygoda decydujące o satysfakcji ze współpracy z bankiem. Świadomi tego klienci dokonują racjonalnych wyborów. Nie ma już lojalności od kolebki do śmierci. W tym również tkwi szansa na sukces banków internetowych w konkurencji z bankami tradycyjnymi posiadającymi wielomilionowe rzesze klientów- podkreśla Sławomir Lachowski.

Realizacja misji – Maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych – uczyni z mBanku instytucję finansową atrakcyjną dla pokolenia, które czas i pieniądze, podobnie jak wolność i rzetelność ceni ponad wszystko.

2004-01-15
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
13.12.2025 (17:53) – informacja prasowa

Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach

11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …

a 0 Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
13.12.2025 (17:46) – informacja prasowa

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …

a 0 Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
13.12.2025 (17:02) – informacja prasowa

Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach

W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …

a 0 Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
13.12.2025 (17:00) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego

12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …

a 0 Generali z ratingiem A+
13.12.2025 (16:58) – informacja prasowa

Generali z ratingiem A+

AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …

a 0 Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
13.12.2025 (16:57) – informacja prasowa

Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

Who is who

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś, dyrektor ds. PR w Brandscope…

Regina Stawnicka

Regina Stawnicka

Manager PR, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce…

Maciej Pieczkowski

Maciej Pieczkowski

Maciej Pieczkowski Dyrektor Generalny Oddziału Inbank w…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców