– Przez trzy lata działalności ciągle udoskonalamy i rozszerzamy naszą ofertę. Konto Inteligo już dawno przestało być tylko kontem bankowym. W tej chwili to rozbudowana, kompleksowa, zaawansowana technologicznie platforma finansowa. Co więcej – grupa najlepszych w kraju fachowców nieustannie pracuje nad nowymi rozwiązaniami, które w przyszłości stworzą nowe, dotychczas niestosowane możliwości. Należy podkreślić, że duży wpływ na dynamikę naszego rozwoju miało pozyskanie w listopadzie 2002 roku nowego inwestora – PKO BP.– mówi Konrad Korobowicz, Prezes Zarządu Inteligo Financial Services S.A.
Konto Inteligo do swojej oferty wprowadziło wiele pionierskich, nieoferowanych przez konkurencję do dzisiaj rozwiązań, m.in. „one click debet” – debet on-line. Każdy klient Inteligo, bez potrzeby składania dokumentów, w ciągu kilku sekund otrzymuje decyzję przyznania debetu do 2000 zł. Funkcjonalność tego rozwiązania potwierdziło 50 tysięcy wniosków rozpatrzonych w pierwszych dniach po wprowadzeniu debetu. Innym innowacyjnym pomysłem było również rozszerzenie oferty o 5 rodzajów ubezpieczeń. Ubezpieczenie na życie oferowane w koncie Inteligo jest pierwszym
i dotychczas jedynym tego typ produktem w internecie.
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, Inteligo jako pierwsze na rynku, uruchomiło na swojej stronie Pasaż Handlowy. W ofercie wirtualnego sklepu znajdują się książki, kosmetyki, sprzęt komputerowy i wiele innych produktów. Aby dokonać transakcji wystarczy jedynie wybrać produkt; szczegóły przelewu wpisywane są automatycznie. „Płacę z Inteligo” to najszybszy
i najbezpieczniejszy sposób na zakupy w sieci. Aby zabezpieczyć klienta przed nieuczciwymi transakcjami, środki za zakup przekazywane są sprzedającemu dopiero po wysyłce zamówionego towaru.
Dbałość o bezpieczeństwo pieniędzy to jedno z najważniejszych zadań każdego banku. Twórcom konta Inteligo udało się to, co do tej pory wydawało się niemożliwe: połączenie szybkości i wygody
z wyjątkowym bezpieczeństwem. Stało się tak, dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań z zakresu IT. Szyfrowany protokół SSL, karta jednorazowych kodów – „zdrapka”, podpis cyfrowy, strona transakcyjna Inteligo – współpracująca z każdą przeglądarką, sms-y potwierdzające wszystkie transakcje na koncie to elementy zabezpieczenia, które eliminują zagrożenie ze strony oszustów.
– Doceniamy fakt, że zaufało nam blisko 300 tysięcy osób. Popularność platformy to jednocześnie powód do dumy i zobowiązanie do stałego podnoszenia jakości. Dajemy klientowi produkt doskonale dopracowany od strony technologicznej, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa, stabilności
i dostępności w różnych kanałach komunikacji. Preferujemy model natychmiastowego przetwarzania transakcji (on-line) i nie boimy się wdrażania nowatorskich rozwiązań, które spełniają oczekiwania naszych wymagających klientów. – mówi Rafał Cytrycki, Dyrektor Rozwoju Systemu w Inteligo.
Ostatnie zmiany na rynku pokazały, że bezpłatny model biznesowy w bankowości wirtualnej jest niemożliwy do utrzymania i negatywnie wpływa na jakość świadczonych usług. Twórcy konta Inteligo wiedzieli o tym już na etapie projektowania. – Inteligo od samego początku założyło pobieranie niewielkich opłat w zamian oferując swoim klientom usługi na stałym, wysokim poziomie. Nasz pomysł na nowoczesne konto bankowe okazał się sukcesem. W tej chwili z doświadczeń Inteligo mogą korzystać inne banki internetowe. My skupiamy się na rozwoju. Planujemy poszerzyć zakres usług bankowości dla firm i klientów indywidualnych, wprowadzić nowe ubezpieczenia oraz popularyzować usługę „Płacę z Inteligo” – deklaruje Konrad Korobowicz.
Twórcy Inteligo doskonale wyczuwają potrzeby swoich klientów. I to nie tylko te finansowe! Przykładem może być popularność karty płatniczej, która wspiera Program Budowy Polskiego Sztucznego Serca. Dzięki 100.000 klientów, którzy korzystają z karty Inteligo Visa Electron z Sercem i Serwisów SMS, na konto Programu trafiło już ponad 350 tys. złotych!
– Za pomocą karty typy affinity umożliwiliśmy naszym klientom wsparcie ważnego społecznie celu. Mamy świadomość, że rewolucyjny program polskiej kardiochirurgii może być przełomem na skalę światową. Dlatego wszyscy Polacy powinni mieć w nim swój udział. – mówi Artur Więckowski, Dyrektor Marketingu Inteligo Financial Services S.A.
Pomysł na stworzenie internetowego konta narodził się kilka tysięcy metrów nad ziemią, podczas przypadkowego spotkania Davida Puttsa i Andrzej Klesyka na pokładzie samolotu. Dzisiaj, po
3 latach działalności konta Inteligo, okazuje się, że aby osiągnąć sukces, nie trzeba koniecznie stać twardo na ziemi. Połączenie: śmiałych wizji, doświadczenia, wiedzy i wyczucia pozwoliło skonstruować platformę finansową, która swoim zaawansowaniem technologicznym wyprzedza konkurencyjne projekty.