Dzięki nowym funkcjom serwisu, posiadacz konta Inteligo może samodzielnie aktywować lub blokować dostęp, a także zmieniać oraz nadawać hasła do poszczególnych kanałów dostępu do swojego konta.
Kanały dostępu mogą mieć status: aktywny, zablokowany lub tymczasowy. Status tymczasowy pojawia się w momencie, gdy posiadacz konta nadał hasło tymczasowe i nie zmienił go na hasło stałe.
W sekcji „Kanały dostępu” klient znajdzie też dokładną informację o ostatnim udanym lub nieudanym logowaniu do każdego z serwisów Inteligo. Ta funkcja umożliwia śledzenie, czy ktoś niepowołany nie próbuje korzystać z konta.
Wprowadzona funkcjonalność jest kolejnym udogodnieniem dla klientów, którzy aktywnie korzystają z konta.
Poniżej zamieszczone zostało porównanie funkcjonalności serwisów banków oferujących dostęp do rachunków poprzez Internet oraz banków internetowych.