PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRGenesys i IBM rozwijają rozwiązania samoobsługi głosowej

Genesys i IBM rozwijają rozwiązania samoobsługi głosowej

Marketing i PR 08.06.2004 (18:08)

Firmy Genesys Telecommunications Laboratories, spółka zależna Alcatela oraz IBM ogłosiły, że będą dostarczać rozwiązania samoobsługi głosowej łączącye centra obsługi klienta z zasobami przedsiębiorstw i ich infrastrukturą informatyczną. Aby zwiększyć dostępność i zakres funkcjonalności projektowanych rozwiązań IBM będzie współpracował z Genesys przygotowując pakiet integrujący możliwości WebSphere i wiodącego na rynku rozwiązania głosowego Genesys Voice Platform.

Dodatkowo firmy ogłosiły, że będą rozwijały swój strategiczny alians w celu rozwijania oferty dla małych i średnich przedsiębiorstw różnych branż.

IBM i Genesys: Rozwiązania samoobsługi głosowej

IBM współpracuje z Genesys, aby dostosować aplikacje IBM: WebSphere Voice Server, WebSphere Voice Application Access i WebSphere Studio Voice Toolkit do pracy z rozwiązaniem głosowym Genesys Voice Platform. Genesys planuje także dopasować swoje rozwiązania do infrastruktury WebSphere Internet IBM’a, tak aby osiągnąć jednolite połączenie pomiędzy centrum obsługi klienta a infrastrukturą informatyczną firmy. Rozwiązania samoobsługowe pozwalają konsumentom otrzymywać informacje w prosty sposób i przeprowadzać różnorodne transakcje, poczynając od zarządzania rachunkiem, poprzez zarządzanie zapasami a na systemach dostaw kończąc. Projektowane rozwiązania pozwolą na współistnienie wielu różnych kanałów komunikacji, takich jak samoobsługa poprzez stronę internetową, czat czy telefoniczną samoobsługę głosową, w sposób lepiej zorganizowany i zintegrowany z oprogramowaniem istniejącym w przedsiębiorstwie

Produkt ma być dostępny jeszcze tego lata. Rozwiązanie zostało zaprojektowane tak, by pozwolić firmom na używanie pojedynczej architektury bazującej na otwartych standardach, która umożliwi zarządzanie wieloma kanałami komunikacji i punktami kontaktu z klientami. Dodatkowo obie firmy zapowiedziały wprowadzenie w przyszłości połączenia poprzez MRCP (Media Resource Control Protocol) – wyłaniający się standard ułatwiający integrację automatycznego rozpoznawania mowy i technologii przetwarzania tekstu w mowę.

Wygrywająca rankingi Voice Platform firmy Genesys oferuje zaawansowane aplikacje samoobsługi, które umożliwiają stały i natychmiastowy dostęp do bazujących na sieci informacji przy użyciu komend wydawanych głosem oraz możliwość połączenia z agentem za każdym razem, gdy zaistnieje taka potrzeba. Rozwiązanie to jest idealne dla przeprowadzania różnorodnych transakcji np. sprawdzania stanu rachunku bankowego, dokonywania przelewów, sprawdzania statusu lotów, zamawiania produktów i rezerwowania usług.

„Dzięki współpracy IBM i Genesys przedsiębiorstwa otrzymają centrum obsługi klienta – twarz firmy – całkowicie zintegrowane z obecną infrastrukturą informatyczną, które pozwoli na wywieranie na konsumentach spójnego i pozytywnego wrażenia.” – powiedział Mariusz Cyganek Country Manager Genesys w Polsce „Firmy zyskają możliwość dzielenia się informacjami o klientach w obrębie całej organizacji, wszystkich jej działów, które takich informacji potrzebują. Nie tylko zwiększy to wydajność, ale także poprawi koordynację pomiędzy rozproszonymi wcześniej departamentami i oddziałami.”

IBM i Genesys: Wychodzenie naprzeciw potrzebom małych i średnich przedsiębiorstw

Poza wspólną pracą nad rozwiązaniami samoobsługi głosowej Genesys i IBM połaczyły swoje siły w celu wyjścia naprzeciw potrzebom małych i średnich call center. Firmy mają zamiar przygotować łatwe w zarządzaniu rozwiązanie centrum obsługi klienta, które zredukuje koszty infrastruktury a jednocześnie znacząco zwiększy jakość obsługi. Na początek planowane jest przygotowanie rozwiązań, które będą najlepiej trafiały w potrzeby firm z sektora finansowego i opieki zdrowotnej.

Ponieważ klienci z różnych branż domagają się rozwiązań idealnie dopasowanych do wyzwań typowych dla ich pola działania, IBM korzysta z pomocy partnerów biznesowych skupionych na różnych obszarach działalności.

Genesys, aby poznać specyfikę sektora finansowego i opieki zdrowotnej, zostanie członkiem Partnerworld Industry Networks – nowego, bazującego na sieci programu dla niezależnych dostawców oprogramowania ISV (Independent Software Vendor).

Pakiet produktów Genesys w połączeniu z IBM WebSphere Voice Server, IBM DB2 Universal Database i IBM eServer, czyli system zaprojektowany specjalnie dla małych i średnich firm, może pomóc przedsiębiorstwom szybko i sprawnie przekierowywać zapytania klientów do pożądanych przez nich informacji poprzez mechanizmy samoobsługowe lub z asystą agenta, gdy jest to konieczne. Z nowymi rozwiązaniami Genesys i IBM małe i średnie call center będą mogły łatwo migrować z takich przestarzałych technologii jak automatyczna dystrybucja rozmów telefonicznych (Automatic Call Distribution) do bardziej wyrafinowanych możliwości przekierowywania, które mogą łatwiej sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów wymagającym obecnie obsługi na najwyższym poziomie i dostępu do informacji 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

2004-06-08
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
06.12.2025 (20:07) – informacja prasowa

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.

W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …

a 0 PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.
06.12.2025 (20:06) – informacja prasowa

PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.

To o 8,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. Systematycznie rośnie zarówno liczba ubezpieczonych, jak i …

a 0 KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego
06.12.2025 (20:04) – informacja prasowa

KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego przez …

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

PRNews.pl

Zobacz również

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Do Bankier.pl napisała pracownica PKO BP, wskazując,…

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców