Od połowy maja pod adresem www.FujiFilm.pl dostępny jest serwis firmy Fujifilm Polska Distribution. Został on przygotowany przez K2, która wygrała rozstrzygnięty w lutym b.r. przetarg. Jest to jeden z pierwszych projektów marketingowych realizowanych przez polskie przedstawicielstwo koncernu Fuji Photo Film Co. Ltd.
Serwis koncentruje się na prezentacji całego asortymentu cyfrowych i tradycyjnych produktów fotograficznych Fujifilm. Specjalne działy poświęcone też zostały ofercie specjalistycznej, związanej z obsługą laboratoriów fotograficznych, kinematografii i medycyny. Serwis jest jednak przede wszystkim bazą do rozwoju w przyszłości szeregu nowatorskich na naszym rynku usług online. Aktualnie w fazie testów znajduje się system zamawiania odbitek przez internet, który dzięki oparciu na zaawansowanych technologicznie rozwiązaniach web services otworzy niespotykane dotąd możliwości rozwoju i integracji tej usługi.
Rozbudowa serwisu www.FujiFilm.pl zaplanowana została na wiele miesięcy i realizowana będzie równolegle z rozwojem kluczowych projektów strategii marketingowej firmy. Konieczną w takich przypadkach elastyczność struktury, treści oraz formy serwisu uzyskano wykorzystując wiodący system zarządzania treścią – RedDot CMS.
W pierwszych dniach czerwca natomiast uruchomiony przez K2 został serwis www.ME2004.pl, sponsorowany przez markę piwa Lech Premium. Jest on poświęcony w całości piłkarskim mistrzostwom Europy, które odbędą się w tym roku w Portugalii. Wyróżnia się wyjątkowo bogatą treścią, obejmującą m.in. historię Mistrzostw Europy, opisy drużyn i stadionów, terminarz rozgrywek itp. Podczas Mistrzostw kibice będą mogli zapoznawać się z aktualizowanymi na żywo wynikami spotkań oraz relacjami z nich.
Z serwisem www.ME2004.pl wiązać się będą również liczne atrakcje dodatkowe: gry interaktywne i konkursy z nagrodami. W jednym z nich nagrodą jest wyjazd do Wiednia na mecz Polska-Austria.
Serwis www.ME2004.pl jest wydzieloną częścią wortalu piłkarskiego www.LechSport.pl i kontynuuje przyjętą w nim strategię wiązania marki Lech Premium z emocjami sportowymi oraz stymulowania naturalnego zaangażowania odbiorców w spontaniczne interakcje z nią. Wortal przygotowany został przez agencję K2 w czerwcu ubiegłego roku na zlecenie Kompanii Piwowarskiej S.A., właściciela marki Lech. Dzięki bardzo atrakcyjnej i stale rozwijanej przez ostatni rok zawartości, jest on obecnie jednym z najpopularniejszych wortali piłkarskich w polskim internecie.
K2 Internet SA jest niezależną agencją marketingu interaktywnego. Dostarcza strategiczne rozwiązania e-marketingowe, odpowiadające w sposób optymalny ekonomicznie na realne wyzwania stojące przed markami. Dotychczas K2 zrealizowała projekty dla ponad 100 firm, a na liście jej głównych klientów znajdują się m.in. Ikea, Michelin, Nokia, Volvo, Bank BPH i Kompania Piwowarska. Agencja jest członkiem Internet Advertising Bureau Polska, partnerem Instytutu Zarządzania oraz laureatem 14 nagród i wyróżnień na konkursach komunikacji marketingowej. K2 istnieje od 1997 roku i obecnie jest wiodącą agencją e-marketingową na rynku, z zatrudnieniem około 50 osób i obrotami za rok 2003 na poziomie 5,6 mln. zł.
Sprawdź także:
21.11.2024 (12:27)
– informacja prasowa
Bank Pekao finansuje przejęcie lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce
Bank Pekao finansuje przejęcie 55 proc. udziałów w spółce Nice To Fit You (NTFY), jednego z liderów branży food …
21.11.2024 (12:22)
– informacja prasowa
Dla 40% Polaków zakup auta jest poza ich zasięgiem finansowym
21% Polaków przyznaje, że stać ich na nowy samochód, choć połowa z nich nie wyda na ten cel więcej niż 80 tys. zł. …
21.11.2024 (12:16)
– informacja prasowa
Barometr Providenta: W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż poprzednia Gwiazdka. Wydatki związane z organizacją obchodów …
20.11.2024 (18:44)
– informacja prasowa
Visa jest partnerem tytularnym FIS Snowboard Alpine World Cup
FIS Snowboard Alpine World Cup rozpoczyna sezon 2024/25 z nowym wsparciem. Dziś FIS i Visa, jeden ze światowych …
20.11.2024 (18:37)
– informacja prasowa
Credit Agricole ocenione przez Fitch na A+
Agencja ratingowa Fitch Ratings przyznała Credit Agricole Bank Polska S.A. długoterminowy rating podmiotu (LT IDR) …
20.11.2024 (18:33)
– informacja prasowa
Polskie banki i ich klienci zainteresowani udziałem w procesach odbudowy Ukrainy
Podczas dzisiejszej konferencji prasowej Związek Banków Polskich (ZBP) zaprezentował wyniki badania dotyczącego …