„Talent, doświadczenie i naturalne zdolności przywódcze będą silnymi atutami Wesa Haydena, który wyniesie Genesys na wyższy poziom. Posiada on głębokie zrozumienie specyfiki firmy, potrzeb klientów i technologii, co będzie korzyścią dla całego przedsiębiorstwa od poziomu planowania i rozwoju produktu aż po ogólne, strategiczne ważne procesy” powiedział Jean-Christophe Giroux, prezes Alcatela Działu Enterprise Soltuions.
“Genesys jest bez wątpienia liderem na rynku oprogramowania call center; który cechuje się niezwykle dużą dynamiką wzrostu” – powiedział Wes Hayden. “Z przyjemnością przyjmuję stanowisko prezesa i CEO w czasie, gdy firma jest zarówno liderem rynku jaki ma przed sobą wszelkie szanse na dalsze sukcesy.”
Hayden jest absolwentem University of Illinois oraz Champaign-Urbana, ukończył również MBA w Kellogg Graduate School of Management na Northwest University. Obecnie zasiada w radzie Trustees Fundacji Glenkirk w Northbrook, Illinois oraz w Radzie Dyrektorów Międzynarodowego Centrum Demokracji Kobiet (International Women’s Democracy Center) w Waszyngtonie.
O firmie Genesys
Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. spółka należąca do firmy Alcatel, jest w 100% skoncentrowana na rozwijaniu oprogramowania dla potrzeb contact center. Rozwiązania Genesys z zakresu obsługi klienta są wykorzystywane przez 2000 globalnych korporacji, organizacje rządowe, dostawców usług telekomunikacyjnych w 80 krajach, obsługujących każdego dnia ponad 100 milionów interakcji z klientami. Zaawansowane narzędzia, obsługujące wszystkie kanały komunikacji (telefon, e-mail, sieć www), sprawiają, że konsumenci są szybko łączeni z najlepszym dostępnym źródłem informacji. Genesys oferuje rozwiązania dla działów obsługi klienta, wsparcia technicznego, zbierania zamówień, telesprzedaży oraz zarządzania personelem.
Więcej informacji nt. firmy na stronie www.genesyslab.com