Umowa obejmuje obsługę związaną z wprowadzeniem na rynek polski dwóch leków OTC: uspokajającego leku ziołowego oraz ziołowych tabletek nasennych. Do zadań agencji w pierwszym etapie należeć będą działania BTL – ulotki, foldery, standy oraz ATL prasowy, skierowane do farmaceutów oraz konsumentów.
Przy tworzeniu strategii działania dla firmy Pharbio zastosowano unikatowy system komunikacji marketingowej, jakim jest Deep Service. Jest to profesjonalne i wyspecjalizowane narzędzie, które umożliwia podejmowanie precyzyjnych, błyskawicznych decyzji i działań, tak istotnych w zarządzaniu komunikacją marketingową. To doskonała wartość dodana do wszelkich działań, które zostaną podjęte w trakcie budowy strategii marketingowej firmy, a jego najważniejszym elementem jest „głębsze” podejście do tematu.
Ad PHARMA to wyspecjalizowana firma komunikacji marketingowej preparatów farmaceutycznych z grupy Art Meritum Marketing Communication. Dotychczas firma prowadziła działania marketingowe między innymi dla Pfizera, Novartis, GlaxoSmithKline.