Genesys Telecommunications Laboratories, spółka zależna Alcatela ogłosiła, że otrzymała nagrodę 2003 SAP® Pinnacle za Rozwijanie Systemów CRM i Innowacyjność. Jest to prestiżowa nagroda przyznawana partnerom SAP w dziedzinie usług, oprogramowania i technologii, którzy osiągnęli doskonałość w rozwijaniu współpracy z SAP i dostarczalniu produktów, rozwiązań i usług na najwyższym poziomie. SAP ogłosił listę laureatów podczas SAPPHIRE® ’04 – swojej dorocznej konferencji. Obok Genesys w różnych kategoriach nagrody odebrali przedstawiciele Accenture, Hewlett Packard, Sun Microsystems, Intel i IBM. SAP wybierał zwycięzców na podstawie nominacji otrzymanych zarówno przez pracowników, jak i partnerów.
„Mamy zaszczyt odbierać tę prestiżową nagrodę za Rozwój Systemów CRM i Innowacyjność od SAP” – powiedział Mariusz Cyganek, Country Manager Genesys w Polsce. „Razem, nasze firmy stworzyły rozwiązania obsługi klienta, które oferują korzyści wynikające z połączenia systemu zarządzania przedsiębiorstwem z systemem call center – twarzą firmy. Cieszymy się, że będziemy mogli kontynuować współpracę z SAP i nadal dostarczać rozwiązań i usług, które nie tylko redukują koszty naszych wspólnych klientów, ale także dają im konkurencyjną przewagę dzięki najwyższej jakości obsłudze komsumenta.”
Genesys i SAP: Długookresowe, strategiczne partnerstwo
Aby zapewnić klientom obsługę na poziomie, jakiego oczekują, w firmie zarówno infrastruktura informatyczna, oprogramowanie, system komunikacji jak i obieg informacji o kliencie muszą zostać zintegrowane i działać w czasie rzeczywistym. Rozpoznając potrzebę takich zintegrowanych systemów, firmy Genesys i SAP współpracowały przy projektowaniu Genesys Gplus Adapters dla mySAPTM, Customer Relationship Management (mySAPTM CMR) i mySAP ERP. Genesys Gplus Adapters są spakowanymi interfejsami, które pozwalają na szybką i prostą implementację mieszanych rozwiązań call center, zapewniającą lepsze wykorzystanie informacji o kliencie i spersonalizowaną obsługę.
Długookresowa, strategiczna współpraca pomiędzy Genesys i SAP pozwala firmom osiągnąć zwiększoną wartość z inwestycji technologicznych.
· Ścisła integracja pomiędzy mySAP CRM, mySAP ERP i Genesys Suite – Genesys GPlus Adapters pozwalają na szybkie i proste pozyskanie korzyści z łączonych rozwiązań call center i oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem poprzez uniknięcie kosztownej i skomplikowanej integracji.
· SAP Integration Certification Genesys Gplus Adapters – Adaptery Genesys przeszły przez rygorystyczny proces certyfikacyjny stosowany przez SAP w przypadku mySAP CRM oraz mySAP ERP; gwarantuje to wysoką jakość integracji i satysfakcję klienta.
· Wieloletni kontrakt dotyczący wsparcia technicznego – Zarówno SAP jak i Genesys mogą samodzielnie udzielać wsparcia technicznego w sprawach wspólnych rozwiązań łączonych, uproszczonej implementacji i bieżącej pomocy technicznej dla wspólnych klientów.
· Bogate doświadczenie zaczerpnięte dzięki wspólnym klientom z całego świata – Razem firmy SAP i Genesys miały okazję pracować dla przedsiębiorstw różnej wielkości – od małych firm po wielkie koncerny, oraz wielu branż m.in. usług finansowych, sektora produkcyjnego czy użyteczności publicznej oraz wielu innych.