BCA odpowiedzialna będzie za prowadzenie w Polsce kampanii public relations, która jest częścią międzynarodowego programu wizerunkowego bananów, prowadzonego od czerwca we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Główne zadania postawione przed zespołem Brand PR w BCA to dostosowanie kampanii do warunków polskich, media relations oraz komunikacja ze szkołami, które są jednym z ważniejszych adresatów planowanych działań.
Banany i inne owoce Chiquita znaleźć można w sklepach ponad 60 krajów na świecie. Badania przeprowadzone wśród konsumentów pokazują, że ponad 90% z nich rozpoznaje markę (w Stanach Zjednoczonych 98%). Świadczy to o tym, że Chiquita jest jedną z bardziej rozpoznawalnych marek na świecie.
Koordynatorem ogólnoeuropejskiego projektu prowadzonego dla Chiquita International Services Group jest agencja Edelman w Hamburgu.
BCA S.A. powstała w 1998 roku i należy do grona wiodących polskich firm PR. Od marca 2000 r. BCA jest członkiem Edelman PR – największej niezależnej agencji sieciowej branży public relations na świecie.