PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćBank Millennium„MilleZdrowie” – Millennium rozszerza usługi bancassurance

„MilleZdrowie” – Millennium rozszerza usługi bancassurance

Bank Millennium 13.07.2004 (16:53)

Bank Millennium wprowadził dla Klientów indywidualnych nową usługę – „MilleZdrowie”, będącą połączeniem ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz telefonicznej informacji medycznej.

Nowa usługa powstała i realizowana jest we współpracy z Generali Towarzystwem Ubezpieczeń, które zapewnia Klientom Millennium ochronę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz gwarantuje nieograniczony dostęp do infolinii medycznej, obsługiwanej przez wykwalifikowany personel medyczny z Communication One Consulting.

Infolinia medyczna w ramach usługi MilleZdrowie to źródło obszernych i rzetelnych informacji oraz porad z zakresu szeroko pojętej profilaktyki i ochrony zdrowia oraz służb medycznych i ratowniczych, udzielanych przez wykwalifikowany personel medyczny. Zakres ubezpieczenia obejmuje: ubezpieczenie na wypadek śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku w środku lokomocji oraz ubezpieczenie na wypadek trwałego inwalidztwa doznanego w wyniku nieszczęśliwego wypadku.

Infolinia jest czynna 24 godziny na dobę i ma charakter informacyjny. Kontakt z nią jest nieograniczony, można z niej korzystać o każdej porze i dowolnie często. Informacje przekazywane za jej pośrednictwem nie są świadczeniami zdrowotnymi i nie zastępują porady, diagnozy i leczenia przez lekarza. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, dzwoniący na infolinię, zawsze proszeni są o konsultacje z lekarzem. Usługi informacyjne świadczone są anonimowo, konsultant centrum informacyjnego MilleZdrowie nie posiada dostępu do danych osobowych ubezpieczonego. Rozmowy prowadzone przez infolinię dla celów bezpieczeństwa są nagrywane. Obsługą klientów infolinii medycznej zajmie się specjalnie przygotowany zespół lekarzy, pielęgniarek i konsultantów telefonicznych – pracowników Communication One Consulting oraz nowo powstały dział PharmaSolutions w Call Center Poland SA.

Opłata za możliwość korzystania z usług infolinii MilleZdrowie w ramach ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków wynosi 1,99 PLN miesięcznie.

Pod numerem telefonu 0-801 4MILLE (0 801 464 553) można uzyskać porady dotyczące:

– zdrowia,

– pierwszej pomocy w nagłych wypadkach

– adresów i telefonów placówek medycznych na terenie całej Polski, w tym: przychodni, aptek, szpitali, lekarzy rodzinnych, lekarzy specjalistów, laboratoriów, transportu medycznego

– pielęgnacji niemowląt i chorób dziecięcych,

– leków, w tym informacje o: objawach niepożądanych występujących przy przyjmowaniu leków, interakcjach leków, objawach zatrucia określonym lekiem, przyjmowaniu leku podczas ciąży i w czasie karmienia piersią, o podawaniu danego leku

– diet i zdrowego żywienia,

– szczepień ochronnych,

– a także numery telefonów zaufania, grup wsparcia psychologicznego.

Mariola Leszczyńska–Olender – Key Manager w Departamencie Marketingu Klientów Detalicznych Banku Millennium odpowiedzialna za ofertę produktową Millennium twierdzi, iż – „Usługi finansowe zaczynają konkurować ze sobą takimi cechami jak wartość dodana, wizerunek, prestiż. Coraz częściej usługi dodane do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych wykraczają poza standardową funkcjonalność kont. Wprowadzenie infolinii medycznej jest kolejnym etapem mającym na celu uatrakcyjnienie oferty rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w Millennium. Badania przeprowadzone przed wprowadzeniem usługi wśród losowo dobranej grupy Klientów Banku pokazały, iż usługa infolinii medycznej zostałaby przez nich bardzo dobrze przyjęta i poprzez zapewnienie całodobowego i łatwego dostępu do informacji medycznej, wpłynęłaby na zwiększenie poczucia bezpieczeństwa Klientów. Ponad 60% ankietowanych, chciałoby mieć dostęp do takiej usługi w ramach współpracy z Bankiem.”

„MilleZdrowie jest naszym kolejnym krokiem w zakresie rozwijania współpracy z bankami, które postrzegamy jako ważny i perspektywiczny kanał dystrybucji naszych produktów. Jest to także kolejna inicjatywa Generali wychodząca poza typowe dla ubezpieczycieli działania. Stworzyliśmy już kilka innowacyjnych na rynku programów ubezpieczeniowych dla klientów naszych partnerów biznesowych. Działania tego typu przynoszą mianowicie wymierne korzyści zarówno odbiorcom końcowym jak i firmom, które w celu zwiększenia swojej konkurencyjności na rynku, utrzymania klientów jak i wzmocnienia marki, oferują je swoim klientom.” – mówi Wojciech Trybuszkiewicz, Dyrektor Departamentu odpowiedzialnego za współpracę z klientami kluczowymi w Generali T.U. S.A.

Osoby korzystające z oferty MilleZdrowie mogą dodatkowo zakupić w Generali T.U. po promocyjnych cenach m.in. ubezpieczenie Auto Casco – zniżka 5% oraz ubezpieczenie OC komunikacyjne – zniżka 5%.

—————-

Na świecie wiele banków rozwija usługi bancassurance, starając się tym samym zapewnić wartość dodaną swoim Klientom. Infolinie medyczne dają możliwość oferowania innych produktów związanych z medycyną, w których dystrybucji mogą brać wspólnie udział Banki oraz Towarzystwa Ubezpieczeń. Infolinie medyczne i podobne usługi wkomponowane w system kont, kart kredytowych, abonamentów oraz ubezpieczeń oferowane są jako produkt dodany przede wszystkim w Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech.

Idea przeniesienia tych rozwiązań na rynek polski narodziła się w Call Center Poland i Communication One Consulting, kiedy firmy te nawiązały współpracę dotyczącą rozwijania nowych, specjalistycznych usług skierowanych do wąskiej grupy firm. Przykładem takiej oferty są usługi PharmaHelpline – to infolinie medyczne oferujące dostęp użytkownikom do szerokiego zakresu informacji z dziedziny medycyny z każdego miejsca, o każdej porze, promujące informacje zdrowotne i idee odpowiedzialnego samo leczenia.

____________________________________________________________________________________________

Grupa Generali w Polsce

Towarzystwa ubezpieczeniowe Generali w Polsce należą do miedzynarodowego koncernu ubezpieczeniowo-finansowego Generali Group, który jest trzecią co do wielkości międzynarodową grupą ubezpieczeniową w Europie i szóstą na świecie. W Polsce Grupę reprezentują następujące spółki: Generali T.U. SA (ubezpieczenia majątkowe), Generali Życie T.U. SA (ubezpieczenia na życie), Generali PTE SA (powszechne towarzystwo emerytalne) i Generali Finance Sp. z o.o. (spółka usługowa).

Communication One Consulting jest firmą świadczącą usługi doradcze i usługowe w zakresie komunikacji z klientem, sprzedaży bezpośredniej, badań ilościowych i jakościowych oraz szkoleń i wynajmu pracowników.

Call Center Poland jest jedną z największych w Europie Środkowej i Wschodniej firmą telemarketingową. Specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze firm przez telefon oraz świadczy usługi call center dla krajów Europy Zachodniej i USA.

2004-07-13
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Iwona Drabot

Iwona Drabot

Właścicielka PR Boutique, niezależny doradca PR, wcześniej…

Marcin Jaworski

Marcin Jaworski

Menedżer ds. komunikacji i analiz. Rzecznik prasowy.…

Artur Mojecki

Artur Mojecki

Artur Mojecki, Prezes Zarządu Dom Finansowy QS…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców