Przełomowe daty: przyrost rachunków w mBanku |
|
100 000 |
26.07.2001 |
200 000 |
24.01.2002 |
300 000 |
12.07.2002 |
400 000 |
03.01.2003 |
500 000 |
23.05.2003 |
600 000 |
15.10.2003 |
700 000 |
03.03.2004 |
800 000 |
28.07.2004 |
mBank, dzięki skutecznej strategii i konsekwencji w jej realizowaniu, stale zwiększa swój udział w polskim rynku bankowym.
„Oferujemy Klientom nie wszystko, co w świecie finansów wymyślono, lecz tylko wybrane produkty, za to w najlepszej cenie w swojej kategorii i wyjątkowej jakości: wysokie oprocentowanie oszczędności dostępnych na żądanie i rachunków osobistych, brak większości opłat i prowizji za korzystanie z rachunków, wygodę zarządzania pieniędzmi przez 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na Ziemi, unikalne produkty kredytowe i ubezpieczeniowe o najbardziej konkurencyjnym oprocentowaniu oraz możliwość nabywania kilkudziesięciu funduszy inwestycyjnych bez żadnych opłat.” Sławomir Lachowski, Wiceprezes BRE Banku SA.