Z roku na rok Kodak odnotowuje coraz większy udział w rynku aparatów cyfrowych w Polsce. Według danych Instytutu GfK Polonia, w okresie kwiecień – maj 2004 r. wyniósł on 21 proc., czyli ponad trzy razy więcej niż średni udział w całym 2003 r. – wówczas bowiem Kodak kontrolował 6% rynku (w okresie październik – listopad ubiegłego roku – 3,7%). To najlepszy jak dotychczas rezultat Kodaka w dziedzinie aparatów cyfrowych, biorąc pod uwagę fakt, że jeszcze dwa lata temu zaczynał od 0% udziałów. Wynik ten jest odzwierciedleniem niezwykle szybkiego tempa rozwoju technologii cyfrowej w Polsce, jak i oferty producenta, w pełni adresującej potrzeby i oczekiwania konsumenta.
Według Instytutu GfK Polonia, w okresie kwiecień – maj 2004 r., najlepiej sprzedającym się aparatem cyfrowym Kodaka w Polsce był CX 6200. W tym czasie producent sprzedał ponad 7,7 tys. sztuk tego modelu, co stanowi 10 proc. całości sprzedaży wszystkich aparatów cyfrowych w Polsce. Jego cena detaliczna wynosi 360 zł. Drugą, najlepiej sprzedającą się cyfrówką Kodaka okazał się CX 6330 zoom (683 zł). W kwietniu i maju zakupionych zostało blisko 4,1 tys. tych modeli, co przekłada się na 5,3 proc. wszystkich sprzedanych w tym okresie aparatów cyfrowych na polskim rynku. Oba aparaty cyfrowe powstały z myślą o tych użytkownikach, którzy rozpoczynają dopiero zabawę z fotografią cyfrową. Charakteryzują się prostotą obsługi oraz wysoką automatyką pracy, gwarantując jednocześnie znakomite zdjęcia. Modele te pracują w systemie Kodak EasyShare oraz współpracują ze stacjami dokującymi oraz dokująco-drukującymi Kodak EasyShare serii 6000 oraz 7000.
Jednocześnie, mocną pozycję firmy Kodak na polskim rynku potwierdza również udział w pierwszej polskiej edycji międzynarodowego konkursu Superbrands. Marka Kodak została zakwalifikowana jako jedna z 230 najbardziej rozpoznawalnych supermarek na polskim rynku. Ocenie poddanych zostało w sumie 1200 marek.
Więcej informacji na temat produktów Kodak znajduje się na stronie www.kodak.com