Producent kaw mielonych i rozpuszczalnych Przedsiębiorstwo Prima S.A. z początkiem września wprowadza na rynek odmienioną kawę mieloną Primę Niebieską – Finezję Niebieską. Przeobrażenie produktu poprzedziły kilkuetapowe badania konsumenckie przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor, których wynikiem jest nowe opakowanie i nowa nazwa – Prima Finezja Niebieska. Ulepszony został także aromat kawy, o czym przypomina informacja na opakowaniu – ikona jakości: „pełnia aromatu”.
W górnej części opakowania pojawiło się również hasło Primy: „Moje Życie, Mój Dzień, Moja Prima”. Kreację nowego opakowania producent powierzył warszawskiej agencji Dragon Rouge. Listopadową kampanię reklamową w telewizji i magazynach kobiecych, wspierającą Finezję Niebieską, opracowała agencja Grey Worldwide i dom mediowy MediaCom. Działania medialne poprzedzą w październiku liczne degustacje i samlingi w handlu tradycyjnym i nowoczesnym na terenie całego kraju, których organizacją zajmie się poznańska agencja V&P. Materiały POS do promocji przygotuje natomiast Nova Group. Do magazynów kobiecych dołączone zostaną również inserty próbek produktu. Akcja reklamowo-informacyjna obejmie również prasę handlową.
– „Celem zmian naszego sztandarowego produktu, jakim jest kawa mielona Prima Niebieska, teraz Finezja Niebieska, jest podniesienie jakości
i wizerunku marki – mówi Kamila Hadyniak brand manager w Primie S.A. – chcemy, by nasz produkt był lepiej postrzegany przez nasze konsumentki. Zmiany w mielonej Primie Niebieskiej, poprzedziliśmy badaniami i testami wśród konsumentów, przeprowadzonymi przy pomocy Instytutu Pentor”.