mBank, dzięki skutecznej strategii i konsekwencji w jej realizowaniu, stale zwiększa swój udział w polskim rynku bankowym.
?mBank jest bankiem uniwersalnym, dla Klientów masowych, którego model biznesowy wyróżnia połączenie najlepszych cen z doskonałą jakością produktów i usług. Aby to osiągnąć, mBank musi utrzymywać niską bazę kosztową, a to jest możliwe jedynie przy rezygnacji z tradycyjnej sieci placówek i zatrudnieniu najnowocześniejszej technologii. mBank nie oferuje Klientom wszystkiego, co w świecie finansów wymyślono, lecz tylko wybrane produkty, za to w najlepszej cenie w swojej kategorii i wyjątkowej jakości: konkurencyjne oprocentowanie oszczędności dostępnych na żądanie orazrachunków osobistych, brak większości opłat i prowizji za korzystanie z rachunków, wygodę zarządzania pieniędzmi 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na Ziemi, unikalne produkty kredytowe o najbardziej konkurencyjnym oprocentowaniu oraz możliwość nabywania kilkudziesięciu funduszy inwestycyjnych bez żadnych opłat.? Sławomir Lachowski, Wiceprezes BRE Banku SA.