Tak jak w przypadku innych produktów MultiBanku, posiadacz karty może obsługiwać swoją kartę oraz ma dostęp do wszelkich informacji o karcie i dokonanych transakcjach z dowolnego miejsca na świecie, w myśl zasady 365/7/24. Umożliwia to usługa SMS i WAP, czynne przez całą dobę Centrum Obsługi Telefonicznej z Automatycznym Serwisem Telefonicznym, a także Serwis Internetowy
Serwis internetowy MultiBanku został w ostatnim czasie wzbogacony o szereg funkcjonalnych rozwiązań, w tym możliwość aktywacji nowej karty, karty odnowionej, a także duplikatu karty płatniczej. Nowa funkcjonalność serwisu pozwala także na zdefiniowanie i zmianę PIN-u. Możliwa jest też zmiana wartościowych i ilościowych limitów dziennych lub miesięcznych dla transakcji bezgotówkowych i wypłat w bankomatach. Po modyfikacji serwisu internetowego klienci sprawdzą też wysokości limitów dostępnych w danym dniu lub danym miesiącu. Dla zapewnienia bezpieczeństwa do wykonania większości powyższych operacji niezbędne jest użycie haseł jednorazowych.
Rozbudowany serwis umożliwia ponadto ubezpieczenie karty oraz zastrzeżenie karty z powodu zagubienia, kradzieży lub rezygnacji z karty. Dane o dokonanych transakcjach są aktualizowane w serwisie on line każdorazowo, gdy posiadacz karty podejmuje gotówkę czy dokonuje autoryzowanej transakcji w sklepie. Zapewnia to klientowi MultiBanku pełną i aktualną informację o stanie rachunku oraz chroni przed nieświadomym przekroczeniem salda rachunku.