Sensors Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną US Pharmacia. Agencja odpowiedzialna jest za działania media relations dla marki Ibuprom, przede wszystkim w obszarze współpracy producenta Ibupromu z Polskim Komitetem Zwalczania Raka, Instytutem Badań DNA oraz Stowarzyszeniem Klub Kobiet po Mastektomii „Amazonki” Warszawa Centrum. Wymienione instytucje planują przeprowadzenie badań sprawdzających profilaktyczne działanie ibuprofenu na raka piersi u kobiet. Badania mają potwierdzić w polskich warunkach wyniki badań amerykańskich, które wykazały, że stosowanie ibuprofenu (substancja aktywna m.in. leku Ibuprom) może zmniejszyć nawet o 49% ryzyko zachorowania na raka piersi.
Sprawdź także:
12.11.2024 (17:19)
– informacja prasowa
Troska o środowisko czy oszczędność? Badanie o zielonych wyborach Polaków
Prawie 60 proc. badanych Polaków w ciągu ostatnich dwóch lat zmieniło swoje codzienne nawyki w trosce o …
12.11.2024 (17:15)
– informacja prasowa
Badanie Banku Pocztowego: spada poczucie bezpieczeństwa Polaków w sieci
Mimo spadku poczucia bezpieczeństwa, bankowość internetowa wciąż pozostaje obszarem, w którym respondenci czują się …
12.11.2024 (17:09)
– informacja prasowa
ING partnerem strategicznym Open Eyes Economy Summit
ING Bank Śląski, jako Parter Strategiczny Open Eyes Economy Summit, zaprasza na IX edycję tego wydarzenia. W tym …
12.11.2024 (17:06)
– informacja prasowa
Kredyt ekologiczny z dotacjami BGK w PKO Banku Polskim
Właśnie zaczął się trzeci nabór wniosków w sprawie udzielenia bezzwrotnej dotacji z BGK. Wnioski o wydanie …
12.11.2024 (17:02)
– informacja prasowa
Bank Pekao przygotował EKO kredyt mieszkaniowy
Bank Pekao S.A. rozwija ofertę finansowania celów przyjaznych środowisku oferując EKO kredyt mieszkaniowy. Z …
12.11.2024 (09:44)
– informacja prasowa
Grupa Kapitałowa BNP Paribas Bank Polska z 636 mln zł zysku netto w III kw.
W III kw. 2024 r. wynik z działalności bankowej Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska wyniósł 2 098 mln zł, co …