PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRMultiscreen.tv napędza akcję „Odpal się na żywo” zorganizowaną przez telewizję 4fun.tv oraz sieć Heyah

Multiscreen.tv napędza akcję „Odpal się na żywo” zorganizowaną przez telewizję 4fun.tv oraz sieć Heyah

Marketing i PR 22.11.2004 (10:54)

15 listopada br. telewizja interaktywna 4fun.tv oraz sieć komórkowa Heyah rozpoczęły akcję pt. „Odpal się na żywo” (http://4fun.tv/odpalsie). W ramach akcji widzowie z pięciu największych miast Polski mogą skorzystać ze specjalnych stanowisk multimedialnych w kształcie wielkiej bomby, wysłać SMS-a aktywującego, nagrać 30 sekundowy wideoklip ze swoją wypowiedzią, a potem oglądać siebie i innych na antenie 4fun.tv. Jak informują organizatorzy, to pierwsze takie wydarzenie typu participation-TV w Polsce.

„Odpal się na żywo” to akcja skierowana głównie do ludzi młodych, pragnących zaistnieć, wyrazić swoją indywidualność i swoje zdanie na wybrany temat. Osoby z tej grupy docelowej poza oglądaniem telewizji intensywnie korzystają z telefonów komórkowych, Internetu, czy gier komputerowych i mobilnych. Właśnie ze względu na zróżnicowane nawyki konsumpcji mediów dość trudno do nich dotrzeć tradycyjnymi metodami marketingowymi.

Organizacja akcji „Odpal się na żywo” jest możliwa dzięki platformie Multiscreen.tv która jest technologicznym sercem telewizji 4fun.tv. Multiscreen.tv to system automatyzujący produkcję i emisję kanałów telewizyjnych zintegrowanych z Internetem, telefonią komórkową, a także kioskami multimedialnymi np. w kształcie wielkiej bomby. W przypadku tej akcji „bomba” wyposażona jest w dotykowy ekran, głośniki oraz kamerę wideo połączoną z serwerem Multiscreen.tv poprzez łącze internetowe.

Dzięki integracji telewizji, Internetu oraz telefonu komórkowego uczestnik akcji ma wpływ na kształt i treść programów w 4fun.tv. Dzięki Multiscreen.tv jest nie tylko widzem, ale również ich bohaterem. To kolejny etap rozwoju programów typu reality show, których realizacja – jak pokazuje przykład „Odpal się na żywo” – wcale nie musi być kosztowna i czasochłonna.

Dzięki systemowi Multiscreen.tv nagrania uczestników programu z każdego dnia przesyłane są z Warszawy, Katowic, Gdańska, Szczecina i Poznania przez Internet do centralnego serwera 4fun.tv. Nagrania są umieszczane w Media Library, czyli w bazie danych elementów emisyjnych. Najlepsze klipy są emitowane w godzinach 20.00-21.00, następnie w ramach powtórki w godzinach 1.00-2.00, a potem wszystkie „bez cenzury” między 2.00, a 5.00. Osoby których nagrania ukazują się na antenie są powiadamiane o emisji SMS-em.

4fun.tv i producent Multiscreen.tv – firma Comtica – zapowiadają, że już wkrótce nagrania wykonane za pośrednictwem „bomby” będzie można przesyłać e-mailem do siebie lub znajomych, albo przeglądać na stronie http://www.4fun.tv. Planowane są także transmisje „na żywo” z wybranych lokalizacji wprost na ekran telewizora.

Infrastruktura, która umożliwia produkcję programu telewizyjnego w takim tempie i przy wykorzystaniu standardowych komputerów PC to właśnie Multiscreen.tv. Do produkcji audycji 4fun.tv wykorzystywane są Multiscreen.tv Content Management Server oraz Multiscreen.tv Interactive Server wraz ze specjalistycznymi aplikacjami takimi jak Scheduler, Composer, czy Video Helper.

Multiscreen.tv zaspokaja potrzeby nadawców w zakresie tworzenia innowacyjnej oferty reklamowej, ale także pozwala im zautomatyzować proces produkcji oraz emisji programów. Są to dwa główne trendy występujące obecnie w branży telewizjyjnej na całym świecie.

Wraz z rozwojem nowych mediów oraz sposobów spędzania wolnego czasu tradycyjne kampanie reklamowe docierają do coraz mniejszej widowni i tracą na skuteczności. W branży mediów i reklamy mówi się, że dziesięć, czy piętnaście lat temu można było dotrzeć do 90% wybranej widowni dzięki emisji 30 sekundowego spotu reklamowego w trzech najpopularniejszych kanałach telewizyjnych. Dzisiaj można dotrzeć najwyżej do połowy tej grupy.

Dlaczego? Nawyki konsumpcji mediów się zmieniają. Wybór sposobów spędzania czasu jest obecnie dużo większy niż kiedyś. Mamy do wyboru dziesiątki kanałów telewizyjnych, kino na DVD, gry komputerowe, telewizję, WWW, rozrywkę i komunikację przez komórkę oraz przez Internet. Najpopularniejsze programy TV mają dziś oglądalność o wiele niższą, niż najpopularniejsze programy jeszcze 5 lat temu, co fachowo nazywa się fragmentacją lub dywersyfikacją struktury konsumpcji mediów.

Ponieważ sposobów na dotarcie do dużych widowni wciąż ubywa, a oferta programowa mediów jest coraz bardziej konkurencyjna i dynamiczna wyraźniej widać, że najbardziej atrakcyjne programowo media będą zdobywały uwagę widzów kosztem wszystkich innych według zasady winner-takes-all. Dlatego właśnie technologia, która daje nadawcy lub producentowi przewagę konkurencyjną zaczyna się w biznesie TV coraz bardziej liczyć.

Wprawdzie 30 sekundowy spot reklamowy w telewizji nie umarł jak zapowiadano, ale utracił swoje strategiczne znaczenie w marketing-mix wielu reklamodawców – szczególnie tych którzy adresują swoje produkty do osób dynamicznych, mobilnych, młodych wiekiem i duchem. Przykładem takiego reklamodawcy w przypadku akcji „Odpal się na żywo” jest sieć komórkowa Heyah, aktywnie wykorzystująca alternatywne do tradycyjnych metody dotarcia.

Comtica stworzyła Multiscreen.tv (www.multiscreen.tv) dla wszystkich podmiotów, które chciałyby uruchomić własną stację telewizyjną bez dużych inwestycji i specjalistycznej wiedzy. Multiscreen.tv to platforma technologiczna pozwalająca na szybkie i stosunkowo tanie uruchomienie stacji telewizyjnej z którą widzowie mają nieustanny kontakt poprzez wysyłane wiadomości SMS, MMS, aplikacje Java/GPRS, stronę WWW, telefoniczny system IVR, a teraz także przez kamery wideo, czy kioski multimedialne. Na bazie Multiscreen.tv został uruchomiony pierwszy w Polsce w pełni interaktywny muzyczno-rozrywkowy kanał 4fun.tv i organizowana razem z Heyah akcja „Odpal się na żywo”.

Multiscreen.tv zdobył uznanie ekspertów IT i technologii bezprzewodowych z inkubatora technologicznego ATI (www.ic2-ati.org) przy Uniwersytecie Teksańskim w Austin, prowadzonym przez Instytut IC2. Zgodnie z zawartym we wrześniu br. porozumieniem inkubator ten udzieli Comtice wsparcia w opatentowaniu technologii Multiscreen.tv w USA oraz w stworzeniu spółki zależnej działającej na rynkach Ameryki Północnej.

Comtica (www.comtica.pl) specjalizuje się w tworzeniu informatycznych rozwiązań typu Enterprise Mobile Solutions wykorzystujących technologie internetowe oraz usługi i technologie mobilne. W ofercie firmy znajdują się specjalistyczne rozwiązania dla branż takich jak finanse i bankowość, sektor FMCG, dystrybucja produktów IT, media, czy reklama zewnętrzna (outdoor). Rozwiązania te oparte są na Comtica Enterprise Portal, który jest portalem korporacyjnym zbudowanym w technologii .NET. Do grona klientów Comtica należą m.in.: Canal+, DB Securities, Energis, HP, Medicover, Ministerstwo Rolnictwa i Samsung. Comtica jest częścią grupy kapitałowej Nova Communications Group.

Multiscreen.tv (www.multiscreen.tv) to platforma technologiczna pozwalająca uruchomić od podstaw w pełni funkcjonalny i pełnowartościowy kanał telewizyjny z którym widzowie komunikują się poprzez wysyłanie wiadomości SMS, MMS, wiadomości głosowe i wybieranie tonowe (IVR), przez strony WWW, przez kioski multimedialne lub domowe webcamy. Multiscreen.tv pozwala też budować wokół już istniejących audycji telewizyjnych zaangażowane i aktywne społeczności widzów. Każdy program telewizyjny można wzbogacić o interaktywne moduły takie jak czat, głosowanie, gry, szafę grającą (video jukebox), czy komentarze moderatora/komentatora audycji. Operator systemu może w prosty sposób tworzyć własne formaty telewizyjne dostosowując do własnego projektu gotowe moduły lub zamawiając stworzenie całkiem nowych. Zastosowanie Multiscreen.tv pozwala budować lojalność widzów oraz tworzy nowe możliwości świadczenia usług reklamy i sponsoringu, a także czerpania przychodów z SMSów o podwyższonej wartości. Jednocześnie koszt tworzenia interaktywnych audycji telewizyjnych jest dzięki zastosowaniu Multiscreen.tv stosunkowo niski, a zarządzanie nimi wyjątkowo intuicyjne i niewymagające wiedzy technicznej.

4fun.tv (www.4fun.tv) to nowa polska stacja telewizyjna zbudowana na platformie Multiscreen.tv, a skierowana do ludzi młodych, aktywnych i obowiązkowo z poczuciem humoru. Nowoczesna technologia i nowe środki przekazu są dla nich środowiskiem naturalnym. Najważniejszą osobowością stacji 4fun.tv jest widz. To medium dociera do jednostek, a nie do anonimowej masy. Widz ma stały, bezpośredni wpływ na zawartość programową – sam decyduje, co chce oglądać i kiedy. Jest to możliwe dzięki różnym platformom wypowiedzi oferowanym przez 4fun.tv (SMSy, MMSy, internet, samą telewizję). W warstwie interaktywnej można na bieżąco komentować, dyskutować, wyrażać własne opinie i zobaczyć je na ekranie telewizora. Przez 24 godziny na dobę ramówkę 4fun.tv wypełnia dobra muzyka, sport, clubbing, filmy alternatywne, programy o grach komputerowych, animacje, spamy, sondy i kreskówki, a w warstwie interaktywnej chaty i głosowanie. 4fun.tv traktuje świat mniej serio niż inne telewizje, z przymrużeniem oka, bez fałszu i zadęcia.

2004-11-22
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
13.12.2025 (17:53) – informacja prasowa

Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach

11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …

a 0 Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
13.12.2025 (17:46) – informacja prasowa

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …

a 0 Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
13.12.2025 (17:02) – informacja prasowa

Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach

W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …

a 0 Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
13.12.2025 (17:00) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego

12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …

a 0 Generali z ratingiem A+
13.12.2025 (16:58) – informacja prasowa

Generali z ratingiem A+

AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …

a 0 Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
13.12.2025 (16:57) – informacja prasowa

Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

Who is who

Maciej Jeleński

Maciej Jeleński

Specjalista, PKO Leasing SA Jest absolwentem warszawskiej…

Marcin Pawelec

Marcin Pawelec

Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej / rzecznik prasowy,…

Agnieszka Gorzkowicz

Agnieszka Gorzkowicz

Zastępca rzecznika prasowego, Credit Agricole Bank Polska…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców