Bank Millennium wyprzedził największe banki uniwersalne. Jury, w skład którego oprócz przedstawicieli redakcji BusinessWeek wchodzili bankowcy, doradcy, przedstawiciele instytutu badawczego i niezależni eksperci rynkowi, podkreślało korzystne warunki kredytowania, elastyczność w podejściu do źródeł uzyskiwania dochodów przez klienta, a także takie zalety jak:
– Długi okres kredytowania – do 35 lat
– Możliwość skorzystania z nowej opcji spłaty tzw. raty balonowej
– Możliwość kredytowania do 100% wartości nieruchomości.
BusinessWeek stwierdził, że MilleKredyt DOM „był najczęściej wskazywanym produktem hipotecznym w naszej redakcyjnej ankiecie i to zadecydowało, że zwyciężył w tym roku w nowej kategorii Portfela Roku – najlepszy kredyt hipoteczny. Fachowcy wyrażają się o tym produkcie w samych superlatywach.”
BusinessWeek podkreślił imponującą dynamikę wzrostu sprzedaży kredytów hipotecznych Banku Millennium w 2004 roku: od 58 mln złotych w I kwartale do 140 mln w II kwartale i 175 mln w III kwartale.
Bank spodziewa się równie dobrych wyników sprzedaży w ostatnim kwartale roku.