Od grudnia br. firma Zasada Rowery wprowadza zmiany w wizerunku marki Maxim. Zmianie uległo logo Maxima. W porównaniu do starego, nowe logo jest bardziej purystyczne, utrzymane w biało-czarnej kolorystyce, dzięki czemu lepiej oddaje nowoczesny i pewny charakter linii Maxim. W ramach strategii komunikacji rynkowej usystematyzowano i pogrupowano rowery linii Maxim na sześć submarek: Classic, Highlander, Excursion, Trendy, Small i Complete, które również otrzymały swoiste wyróżniki w postaci nowoczesnego designu logotypu. Pozwoli to klientom na łatwe zapoznanie się z ofertą firmy i wybranie z niej rowerów najbardziej odpowiadających ich potrzebom. Maxim w nowym wydaniu to rower łączący najwyższą solidność wykonania i innowacyjność w designie na najwyższym światowym poziomie.
„W naszej branży potrzebujemy silnych argumentów, by wyróżnić się na tle konkurencji. Dlatego zdecydowaliśmy się na pomoc profesjonalnych doradców, którzy potrafili wyeksponować zalety naszych produktów i nadać im spójny charakter.” – mówi Jan Zasada, Prezes Zasada Rowery.
Firma Zasada – Rowery istnieje na rynku od 1992 r. Jest polskim producentem rowerów miejskich, górskich, turystycznych oraz dziecinnych pod wspólną marką Maxim. Posiada certyfikat jakości zgodny z normą PN i EN ISO 9001:2001. www.zasada-rowery.pl
Zmianę wizerunku linii Maxim dla Zasada Rowery przygotowała agencja reklamowa AHA, która kompleksowo – od pozycjonowania, poprzez koncepcję strategii marki i komunikacji rynkowej, aż po kreatywne działania projektowe, zajęła się zbudowaniem nowego wizerunku marki. Przygotowany został nowy katalog produktów, materiały POS oraz layouty prasowe, za pośrednictwem których komunikowane będą zmiany dotyczące rowerów Maxim.
„Wykreowanie platformy marki Maxim Zasada Rowery było dla nas ciekawym wyzwaniem, bo czymże na pierwszy rzut oka różnią się od siebie rowery? Pozornie niczym. A jednak są marki cieszące się wśród klientów większą popularnością, co z pewnością wkrótce nastąpi również w przypadku Maxima.” – mówi Jarosław Betlej, Prezes AHA.
Agencja reklamowa AHA jest częścią grupy komunikacyjnej AHA, w skład, której wchodzą również Estimage Public Relations oraz Upstream – agencja interaktywna. Ich połączone możliwości składają się na gwarancję wyspecjalizowanej obsługi w każdym zakresie branży komunikacyjnej.
AHA jest agencją full service, specjalizującą się w budowie brandów poprzez niekonwencjonalną kreację. Klientami AHA są m.in.: Honda, Złote Tarasy, Austrian Airlines, Mazowszanka, Saga, Knorr, Epson, kosmetyki Jacques Andhrel, EL2. AHA jest inicjatorem i autorem pierwszej w Polsce kampanii na rzecz budowy brandów – BrandCampaign©.
www.aha.com.pl