Klienci mBanku mają możliwość:
-
udzielenia pomocy dzieciom chorym na białaczkę i choroby nowotworowe, którymi opiekuje się Fundacja Krwinka,
-
przekazania środków na sprzęt dla otwieranego przez Fundację Gajusz Hospicjum dla dzieci Moje drzewko pomarańczowe,
-
pomocy opuszczonym i osieroconym dzieciom należącym do Światowego Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce,
-
przekazania środków na przygotowanie paczek świątecznych z żywnością oraz zakup leków, ciepłego obuwia i odzieży zimowej dla Podopiecznych Fundacji Kolorowy Świat,
-
wsparcia GOPR przy zakupie defibrylatorów.
Strony internetowe akcji mKlienci potrzebującym są częścią serwisu mBank w Społeczności, w którym znajdują się m. in. informacje o wydarzeniach i organizacjach, którym mBank wspiera. mBank jest mecenasem kultury, sponsorem imprez edukacyjnych i sportowych. Ze strony mBank w Społeczności można również wysłać e-kartkę świąteczną zaprojektowaną przez jednego z Podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski dziecięce. Tutaj zamieszczona zostanie także informacja o tegorocznej aukcji gadżetów mBanku w ramach finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Umacnianie i poszerzanie relacji z Klientami, którzy tworzą mSpołeczność pierwszego wirtualnego banku w Polsce to jeden z najważniejszych elementów strategii funkcjonowania mBanku.
„Dotychczas Klienci wykazali się dużym zaangażowaniem w organizowane przez mBank akcje, przez co udało się zebrać znaczne kwoty na pomoc dla potrzebujących. Pomagając dzieciom sprawiamy, że chociaż przez jakiś czas w miejsce niepewności, cierpienia, pojawia się radość i nadzieja.” – zaznacza Magdalena Ossowska z mBanku – odpowiedzialna za przygotowanie akcji mKlienci potrzebującym.