Agencja IDMnet podzieliła działania reklamowe na dwie tury: wiosenną (ruszy w marcu) i jesienną. Będą w nich wykorzystane m.in. takie narzędzia reklamy internetowej, jak billboard expand, sky scraper expand, pop-under, czy banner śródtekstowy. Kampania zostanie przeprowadzona na wortalach dotyczących budownictwa i instalacji oraz w serwisach biznesowych – łącznie 14 witryn. Ponadto IDMnet zajmie się również pozycjonowaniem witryn Purmo w najpopularniejszych wyszukiwarkach. Strona internetowa www.purmo.com została gruntowanie przebudowana w tym roku i stała się dla nas wartościowym narzędziem komunikacji. Chcemy zwiększyć jej popularność, dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię reklamową w Internecie i rozpoczęcie współpracy z IDMnet – mówi Emilia Dudek, kierownik marketingu w firmie Rettig Heating produkującej grzejniki i wodne ogrzewanie podłogowe marki Purmo.
Kampania reklamowa jest skierowana zarówno do ostatecznych klientów, jak i do profesjonalistów np. instalatorów czy projektantów. Naszym celem jest zwiększenie liczby odwiedzających stronę www.purmo.com. Chcemy trafić także do tych osób, które mogą stać się użytkownikami produktów Purmo. Zakładamy, że potencjalni klienci Purmo nie muszą korzystać z serwisów poświęconych tematyce budowlanej lub instalacyjnej – stąd pomysł na wykorzystanie serwisów biznesowych, czego do tej pory Purmo nie robiło – wyjaśnia Wojciech Bącał z agencji IDMnet.
Strona www.purmo.com – po tegorocznych zmianach – jest nowoczesną międzynarodową witryną marki Purmo. Została zaprojektowana dla wszystkich firm europejskiego koncernu Rettig sprzedających markę Purmo. Polska część powstała przede wszystkim z myślą o indywidualnych klientach. Nie tylko przedstawia ofertę marki Purmo, ale także pomaga w doborze odpowiedniego sposobu ogrzewania. Ponadto umożliwia szybki i tani kontakt z producentem.
Sprawdź także:
06.12.2025 (20:07)
– informacja prasowa
Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …
06.12.2025 (20:06)
– informacja prasowa
PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.
To o 8,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. Systematycznie rośnie zarówno liczba ubezpieczonych, jak i …
06.12.2025 (20:04)
– informacja prasowa
KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego
Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego przez …
05.12.2025 (04:16)
– informacja prasowa
Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …
05.12.2025 (04:14)
– informacja prasowa
XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …
05.12.2025 (04:09)
– informacja prasowa
Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …
