Kalendarz Pirelli stanowi integralną część strategii komunikacji Pirelli. Porównywany jest zarówno ze spektakularnymi kampaniami reklamowymi, jak i z niecodziennymi inicjatywami kulturalnymi.
Stworzony na początku lat 60-tych, „The Cal”- bo tak często bywa określany, jest jednym z
corocznych wydarzeń w świecie fotografii i mody. Stanowi ekskluzywne i wysmakowane połączenie sztuki i erotyzmu. Nigdy nie na sprzedaż, jest swoistą ikoną naszych czasów, przedstawiającą zmieniające się kanony fotografii, stylu bycia, mody, piękna i erotyki.
Zdjęcia do najnowszego Kalendarza Pirelli wykonał sławny fotograf – Patrick Demarchelier,
a pozowały mu znane modelki świat- m.in. Naomi Campbell, która już po raz trzeci pojawia się na kartach Kalendarza.
Kalendarz 2005 zawiera w sobie także swoistą niespodziankę – koncern Pirelli zdecydował,
że tradycyjne 13 kart kalendarza to zbyt mało aby przedstawić piękno kobiecego ciała
i edycja kalendarza na rok 2005 składa się z aż 22 kart.
W aukcji już można wziąć udział na stronach www.aukcje.wosp.org.pl. Więcej informacji
o kalendarzu: www.pirelli.pl