Spośród wszystkich klientów ponad 100 tys. to posiadacze ROR-ów. W porównaniu do 2003 ilość rachunków wzrosła o 60 %. Liczba kont firmowych na koniec ubiegłego roku wynosiła ponad 30 tys. i wzrosła o 75% w odniesieniu do 2003.
Na koniec 2004 r. w MultiBanku zgromadzono 700 mln zł depozytów, co dało 63% wzrost w porównaniu do grudnia 2003. Wartość aktywów zgromadzonych w 2004 w Centrum Oszczędzania wynosiła 85 mln i w odniesieniu do roku 2003 wzrosła o 134%. Równie dynamicznie rozwijała się akcja kredytowa. Na koniec 2004 r. wartość kredytów udzielonych w MultiBanku wynosiła 1,7 mld i wzrosła o ponad 89% w stosunku do 2003.
Ubiegły rok był także udany dla kart kredytowych. Do końca grudnia 2004 MultiBank wydał 22 160 kart kredytowych, wśród których aż 23% stanowiły karty prestiżowe Visa Platinum Credit i Visa Gold Credit. To wartość o 4 punkty procentowe większa niż średnia dla kart VISA wydawanych w Polsce. W stosunku do 2003 liczba wydanych kart kredytowych wzrosła o 125 %.
MultiBank to nowoczesna bankowość, umożliwiająca klientom obsługę za pośrednictwem placówek, Internetu, multilinii, usługi SMS i WAP. Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
· MultiKonto młodzieżowe, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
· MultiKonto jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
· MultiKonto ja, dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
· MultiKonto my, przeznaczone do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,
· Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
· MultiKonto Business Class, przeznaczone dla małych i dynamicznych firm,
· MultiKonto Business Medicus, skierowane do firm z branży medycznej,
· MultiKonto Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.
Sprawdź także:
09.12.2025 (15:14)
– informacja prasowa
Kobiety wobec rewolucji AI: 60% z nich czuje presję przekwalifikowania
Najnowsza edycja badania „Kobiety w finansach” pokazuje, że rozwój sztucznej inteligencji istotnie zmienia sposób …
09.12.2025 (15:12)
– informacja prasowa
Leasys Polska dołącza do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów
Do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP) dołączyła firma Leasys Polska Sp. z o.o., jedna z …
09.12.2025 (15:11)
– informacja prasowa
eService i Visa zbadały kluczowe aspekty decyzji podejmowanych przez klientów usług płatniczych
eService we współpracy z Visa przeprowadził badania jakościowe i ilościowe dotyczące rynku usług płatniczych w …
09.12.2025 (15:10)
– informacja prasowa
Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia
Już 24 grudnia 2025 roku wchodzi w życie nowelizacja Kodeksu pracy, która nakłada na pracodawców obowiązek …
09.12.2025 (15:07)
– informacja prasowa
Do 10 proc. zniżki na loty PLL LOT dla klientów Banku Pekao
Bank Pekao wspólnie z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT przygotował wyjątkową ofertę – nawet 10 proc. rabatu na …
09.12.2025 (15:04)
– informacja prasowa
Badanie Mastercard: Cyfryzacja w Polsce - głos małych przedsiębiorstw i konsumentów
Mastercard sprawdził, jak polscy właściciele małych i mikrofirm oraz konsumenci podchodzą do cyfryzacji – m.in. …
