Spośród wszystkich klientów ponad 100 tys. to posiadacze ROR-ów. W porównaniu do 2003 ilość rachunków wzrosła o 60 %. Liczba kont firmowych na koniec ubiegłego roku wynosiła ponad 30 tys. i wzrosła o 75% w odniesieniu do 2003.
Na koniec 2004 r. w MultiBanku zgromadzono 700 mln zł depozytów, co dało 63% wzrost w porównaniu do grudnia 2003. Wartość aktywów zgromadzonych w 2004 w Centrum Oszczędzania wynosiła 85 mln i w odniesieniu do roku 2003 wzrosła o 134%. Równie dynamicznie rozwijała się akcja kredytowa. Na koniec 2004 r. wartość kredytów udzielonych w MultiBanku wynosiła 1,7 mld i wzrosła o ponad 89% w stosunku do 2003.
Ubiegły rok był także udany dla kart kredytowych. Do końca grudnia 2004 MultiBank wydał 22 160 kart kredytowych, wśród których aż 23% stanowiły karty prestiżowe Visa Platinum Credit i Visa Gold Credit. To wartość o 4 punkty procentowe większa niż średnia dla kart VISA wydawanych w Polsce. W stosunku do 2003 liczba wydanych kart kredytowych wzrosła o 125 %.
MultiBank to nowoczesna bankowość, umożliwiająca klientom obsługę za pośrednictwem placówek, Internetu, multilinii, usługi SMS i WAP. Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
· MultiKonto młodzieżowe, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
· MultiKonto jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
· MultiKonto ja, dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
· MultiKonto my, przeznaczone do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,
· Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
· MultiKonto Business Class, przeznaczone dla małych i dynamicznych firm,
· MultiKonto Business Medicus, skierowane do firm z branży medycznej,
· MultiKonto Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.
Sprawdź także:
17.05.2024 (09:28)
– informacja prasowa
Już dla ponad 60 proc. seniorów ważne jest, aby bank oferował nowoczesne metody płatności
76 proc. osób powyżej 60 roku życia uważa, że banki odpowiednio wspierają ich w zakresie obsługi i korzystania z …
17.05.2024 (08:55)
– informacja prasowa
Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy
Spełniając kilka warunków klienci, którzy wybiorą VeloKonto z VeloSkarbonką i wyrażą zgody marketingowe, mogą …
17.05.2024 (08:49)
– informacja prasowa
PKO Leasing w tym roku przekroczy 1 mld zł w finansowaniu stocków dealerskich
W 2023 r. suma pożyczek stockowych udzielonych dealerom przez PKO Leasing sięgnęła 910 mln zł, a w tym roku ich …
17.05.2024 (08:47)
– informacja prasowa
Województwo pomorskie z placówką VeloBanku w Wejherowie
W Wejherowie otwarto nowy oddział VeloBanku. Mieszkańcy woj. pomorskiego oraz turyści licznie odwiedzający rejon …
17.05.2024 (08:46)
– informacja prasowa
Zakaz wykonywania zawodu, tysiące złotych kary, wieloletnie procesy – to grozi za brak OC zawodowego
Przedstawiciele niektórych profesji m.in. zarządcy nieruchomości, przedsiębiorcy wykonujący działalność z zakresu …
17.05.2024 (08:44)
– informacja prasowa
Bank Pekao zorganizował wartą 500 mln zł emisję długu Toyota Leasing Polska
Bank Pekao S.A. we współpracy z konsorcjum banków uplasował na rynku inwestorów instytucjonalnych emisję 3-letnich …