Spośród wszystkich klientów ponad 100 tys. to posiadacze ROR-ów. W porównaniu do 2003 ilość rachunków wzrosła o 60 %. Liczba kont firmowych na koniec ubiegłego roku wynosiła ponad 30 tys. i wzrosła o 75% w odniesieniu do 2003.
Na koniec 2004 r. w MultiBanku zgromadzono 700 mln zł depozytów, co dało 63% wzrost w porównaniu do grudnia 2003. Wartość aktywów zgromadzonych w 2004 w Centrum Oszczędzania wynosiła 85 mln i w odniesieniu do roku 2003 wzrosła o 134%. Równie dynamicznie rozwijała się akcja kredytowa. Na koniec 2004 r. wartość kredytów udzielonych w MultiBanku wynosiła 1,7 mld i wzrosła o ponad 89% w stosunku do 2003.
Ubiegły rok był także udany dla kart kredytowych. Do końca grudnia 2004 MultiBank wydał 22 160 kart kredytowych, wśród których aż 23% stanowiły karty prestiżowe Visa Platinum Credit i Visa Gold Credit. To wartość o 4 punkty procentowe większa niż średnia dla kart VISA wydawanych w Polsce. W stosunku do 2003 liczba wydanych kart kredytowych wzrosła o 125 %.
MultiBank to nowoczesna bankowość, umożliwiająca klientom obsługę za pośrednictwem placówek, Internetu, multilinii, usługi SMS i WAP. Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
· MultiKonto młodzieżowe, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
· MultiKonto jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
· MultiKonto ja, dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
· MultiKonto my, przeznaczone do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,
· Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
· MultiKonto Business Class, przeznaczone dla małych i dynamicznych firm,
· MultiKonto Business Medicus, skierowane do firm z branży medycznej,
· MultiKonto Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.
Sprawdź także:
21.11.2024 (12:27)
– informacja prasowa
Bank Pekao finansuje przejęcie lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce
Bank Pekao finansuje przejęcie 55 proc. udziałów w spółce Nice To Fit You (NTFY), jednego z liderów branży food …
21.11.2024 (12:22)
– informacja prasowa
Dla 40% Polaków zakup auta jest poza ich zasięgiem finansowym
21% Polaków przyznaje, że stać ich na nowy samochód, choć połowa z nich nie wyda na ten cel więcej niż 80 tys. zł. …
21.11.2024 (12:16)
– informacja prasowa
Barometr Providenta: W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż poprzednia Gwiazdka. Wydatki związane z organizacją obchodów …
20.11.2024 (18:44)
– informacja prasowa
Visa jest partnerem tytularnym FIS Snowboard Alpine World Cup
FIS Snowboard Alpine World Cup rozpoczyna sezon 2024/25 z nowym wsparciem. Dziś FIS i Visa, jeden ze światowych …
20.11.2024 (18:37)
– informacja prasowa
Credit Agricole ocenione przez Fitch na A+
Agencja ratingowa Fitch Ratings przyznała Credit Agricole Bank Polska S.A. długoterminowy rating podmiotu (LT IDR) …
20.11.2024 (18:33)
– informacja prasowa
Polskie banki i ich klienci zainteresowani udziałem w procesach odbudowy Ukrainy
Podczas dzisiejszej konferencji prasowej Związek Banków Polskich (ZBP) zaprezentował wyniki badania dotyczącego …