19 stycznia, 2005 – Korporacja Acxiom ogłosiła swoje wyniki finansowe osiągnięte w trzecim kwartale roku fiskalnego 2005, który kończy się 31 marca b.r. Wskaźniki za ten okres wyniosły zgodnie z planem: przychody na poziomie 312,4 mln $, zysk na działalności operacyjnej 39,4 mln $ a operacyjny cash flow 82,8 mln $.
“Nasze rezultaty w trzecim kwartale pozwalają zakładać, że korporacja znajduje się na dobrej drodze do osiągnięcia założonych i zakomunikowanych na początku tego roku fiskalnego celów biznesowych” – powiedział Charles D. Morgan, Prezes Acxiom Corporation. – „W ubiegłych trzech miesiącach mogliśmy zaobserwować kilka ważnych wydarzeń i momentów w naszej organizacji takich jak: ponad 10.6 % wzrost marży operacyjnej na naszej międzynarodowej działalności (tj. z wyłączeniem USA), pozyskanie kilku dużych i nowych kontraktów oraz bardzo dobre wykonanie jeśli chodzi o cash flow”.
Do kluczowych aspektów trzeciego kwartału Acxiom Corporation trzeba zaliczyć:
– Ponad 22% wzrost przychodów w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego
– Zwiększenie się zysku operacyjnego o 6% – z 37,3 mln $ (IIIQ 2004) do 39,4 mln $ (IIIQ 2005)
– Zysk przed opodatkowaniem wyniósł odpowiednio 34,6 mln $, co w porównaniu z IIIQ 2004 stanowi 7% wzrost
– Podpisanie nowych kontraktów i umów, które wg szacunków firmy wygenerują dodatkowe 36 mln $ przychodu
– Akwizycję firmy ChinaLOOP z siedzibą w Szanghaju oferującej pionierskie na rynku chińskim usługi z zakresu zarządzania bazami danych, CRM (Customer Relatinship Management) oraz rozwiązań służących pozyskiwaniu i przetwarzaniu informacji o konsumentach.
Na początku stycznia, Acxiom dokonał kolejnego zakupu – amerykańskiej firmy SmartDM specjalizującej się w kompleksowej obsłudze kampanii marketingu bezpośredniego oraz rozwiązaniach z zakresu zarządzania informacjami dla małych i średnich firm.