Podczas balu przeprowadzono aukcję dzieł sztuki, z której dochód przeznaczony zostanie, zgodnie z celem statutowym fundacji, na pomoc dzieciom chorym na autyzm. Na gości czekało wiele interesujących i zaskakujących rozrywek. Darczyńcom czas umilał m.in. zespól iluzjonistów.
Agencja TBWA\ od dawna już współpracująca z Fundacją Synapsis przygotowała od strony kreacji i produkcji zaproszenia na bal.
„TBWA\ stara się uczestniczyć we wszystkich projektach Fundacji Synapsis wspierając jej działania na rzecz dzieci autystycznych. Także tym razem z przyjemnością włączyliśmy się w akcję zebrania funduszy na jej działalność” – mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\Telescope.
TBWA\TELESCOPE jest strukturą powołaną i działającą w ramach TBWA\COMMUNICATION GROUP. Jej zadaniem jest współpraca z fundacjami charytatywnymi, promocja sztuki i ciekawych inicjatyw społecznych. TBWA\TELESCOPE pomaga producentom, artystom i przedsiębiorstwom w pozyskiwaniu sponsorów, w kontaktach z mediami, wspiera i promuje artystów i sztukę.