Agape przygotowała nowy projekt graficzny i odświeżyła koncepcję wydawniczą newslettera. Do kompleksowej obsługi przy wydawaniu magazynu należą opieka merytoryczna i koordynowanie wszystkich etapów pracy przy tworzeniu magazynu, pisanie i redagowanie tekstów. Warszawskie Centrum Wystawiennicze EXPO XXI powierzyło agencji również przygotowanie zdjęć i infografiki, skład i łamanie oraz wszystkie prace produkcyjne związane z procesem wydawniczym pisma. Ponieważ kompleks służy organizacji imprez o randze międzynarodowej, „EXPO XXI” jest biuletynem dwujęzycznym (polsko-angielskim).
– Warszawskie Centrum EXPO XXI uważane jest za jeden z najnowocześniejszych kompleksów targowych w Polsce. Nawiązując współpracę z EXPO XXI postawiliśmy sobie za cel pomóc firmie w ugruntowaniu tej pozycji poprzez szerzenie wiedzy o rynku wystawienniczym zarówno w Polsce, jak i na świecie – powiedziała Agnieszka Madej, menedżer ds. kluczowych klientów agencji doradczej i wydawniczej Agape. – Z roku na rok nasza firma poprzez wysoką jakość świadczonych usług zyskuje na konkurencyjności. Współpraca z tak profesjonalną firmą wystawienniczą jest potwierdzeniem pozycji, którą zajmujemy w branży magazynów firmowych.
Właścicielem Warszawskiego Centrum EXPO XXI jest notowany na londyńskiej giełdzie holding Expomedia.