Nagrody Polskiego Przemysłu Reklamowego rozdane zostały już po raz siódmy. Tytuł dla agencji interaktywnej roku przyznawany jest przez przedstawicieli branży interaktywnej od trzech lat. Impactor dla najlepszej Agencji Interaktywnej Roku 2004 po raz trzeci zdobyła agencja HYPERmedia.
Wspólna praca, wspólny sukces
Impactor 2004, to zwieńczenie mojej wizji HYPERmedia na polskim rynku. Nagroda tym bardziej cieszy, że dostaliśmy ją za „, nowe produkty internetowe, wzrost na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, a przede wszystkim za uczciwe traktowanie klienta”. To oni są naszą wizytówką i im dedykuję tą nagrodę. Przyznanie nam tytułu agencji interaktywnej roku przez tak zacne grono jury świadczy o tym, że nadal jesteśmy niekwestionowanym liderem polskiego rynku interaktywnego. – mówi Sławomir Stępniewski, prezes agencji HYPERmedia.
Wysoki poziom satysfakcji dotychczas obsługiwanych klientów, a także dynamika pozyskiwania nowych kontrahentów pozwala nam śmiało i bez obaw spoglądać na naszą przyszłość i osiągane wyniki. Przyszedł czas na to, aby wejść z konkretną ofertą w region Europy Środkowej oraz Wschodniej. Szczególnie interesuje nas współpraca w obszarze rynku krajów nadbałtyckich i Rosji. – tłumaczy plany na przyszłość Prezes agencji.
Jeszcze lepsi w przyszłości
HYPERmedia działa na rynku interaktywnym od 1996 roku. Od momentu powstania firma wypracowała standardy w sztuce e-komunikacji i pozycję lidera w branży. Agencja może pochwalić się stałą współpracą z Grupą PKO BP, Polską Telefonią Cyfrową ERA, firmą Oracle Polska, Procter&Gamble, Grupą PZU, czy Komisją Europejską. W ostatnim roku HYPERmedia rozpoczęła współpracę z 11 markami o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku, m.in. Deloitte, Philip Morris Polska, Maspex Wadowice (Tymbark), IKEA, Nokia, etc. Obecnie Agencja HYPERmedia pracuje dla 28 stałych klientów.
W 2004 roku agencja pracowała na wzrost skuteczności komunikacji internetowej i na poprawę standardów branży. Udowodniła także opłacalność wykorzystania Internetu, jako medium promocyjnego przeprowadzając udane projekty, m.in. wraz z PKO Bankiem Polskim strategię sponsoringową związaną z Olimpiadą, a także zakrojoną na wielką skalę strategię stałej obecności banku w portalach. Sukcesem okazała się także internetowa kampania prewencyjna PZU S.A. ,,Bezpieczny rajd” i serwis www.tymbark.com.pl. Agencja wprowadziła pod koniec 2004 roku na rynek nowy produkt o nazwie WebContactCenter, dzięki któremu Internet może stać się podstawowym kanałem komunikacji z klientami firm.