Z małego miasteczka na południu Szwecji, Åhus w 2004 roku wyruszyło w drogę morską do 126 krajów 8,5 milionów 9-litrowych skrzynek, czyli 76,1 milionów litrów Absolut Vodka. Dało to całkowity wzrost wielkości sprzedaży o 5 procent. Od dziewięciu ostatnich lat sprzedaż Absolut Vodka nieprzerwanie wzrasta, dzięki czemu jest trzecią najlepiej sprzedającą się marką alkoholi wysokoprocentowych na świecie.
W Stanach Zjednoczonych, największym rynku zbytu Absolut Vodka, sprzedaż wzrosła o 3,4 procent osiągając poziom 4,6 milionów 9 – litrowych skrzynek (41,8 mln litrów) lub 4 procent i prawie 5 mln 9 – litrowych skrzynek (45 mln litrów), po włączeniu sprzedaży wolnocłowej. Co więcej, wódka Level osiągnęła najwyższą sprzedaż w kategorii wódek super – premium w pierwszym roku swojej obecności na amerykańskim rynku.
Transporty Absolut Vodka ze szwedzkiego portu Åhus na pozostałe rynki wzrosły w 2004 r. o 14 procent. W Europie Zachodniej wzrost należy przypisać głównie Niemcom i Wielkiej Brytanii. Natomiast w Europie Wschodniej i Środkowej Polsce i Rosji. Wzrost w regionie Azji i Pacyfiku zwiększył się o 56 procent. Chiny, po znaczącym wzroście w 2004 r., obecnie stanowią największy rynek zbytu Absolut Vodka w Azji.