– „Strefa Dzieci” powstała w odpowiedzi na tzw. oczekiwania rynku – mówi Dorota Zmarzlak, partner w Twenty Four Seven PR. – W trakcie naszej pracy, organizując wiele imprez dla i z udziałem dzieci nie znajdowaliśmy podwykonawców odpowiadających naszym standardom. Postanowiliśmy więc robić to sami.
Pierwszym autorskim projektem Strefy Dzieci są „Czułe Czytanki” – seria spotkań literacko-plastycznych dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz klas 1-3. Poprzez sobotnie spotkania dla najmłodszych organizatorzy chcą wyrabiać w dzieciach nawyk czytania oraz zapewnić dobrą rozrywkę. – Nie da się ukryć, że posiadanie przez nas małych dzieci miało pewien wpływ na stworzenie tego programu – dodaje Dorota Zmarzlak.
Niektóre z dotychczasowych projektów zrealizowane przez „Strefę Dzieci” to organizacja zlotu rodziców dla portalu www.maluchy.pl czy przeprowadzona dla McDonald’s Polska akcja ekologiczna pod nazwą McZielona Liga.
Więcej informacji można znaleźć na www.strefadzieci.pl.