Publikacja nie bez przyczyny nazywana jest przez menadżerów, branżę reklamową i media „biblią brandingu”. Album prezentuje drogę do sukcesu (studium przypadku) zwycięskich marek. Jak twierdzą specjaliści, jest niezastąpionym źródłem wiedzy o rynku.
Ogólnoświatowe korporacje budują swój wizerunek i siłę w różny sposób. Przeglądając Albumy Superbrands z różnych krajów czy nawet kontynentów możemy zobaczyć różnice w strategii budowania wizerunku marki na odmiennych rynkach. Jest to możliwe dzięki zrealizowaniu podstawowej idei projektu Superbrands. W odróżnieniu od innych konkursów w Superbrands brane pod uwagę są nie np. krótkoterminowe, pojedyncze kampanie reklamowe i ich efektywność liczona wzrostem sprzedaży, ale systematycznie budowana siła marki. Dlatego też w Albumie Superbrands znajduje się wyczerpujący opis etapów rodzenia się, dorastania i umacniania najlepszych marek na świecie. Album Superbrands Polska opisuje najlepsze marki na polskim rynku.
Polska edycja albumu trafi do sprzedaży pod koniec lutego. Dostępny on będzie w Empikach, najlepszych księgarniach w Polsce oraz w internetowej księgarni www.merlin.pl w specjalnej cenie detalicznej 49.90 PLN. Album Superbrands Polska będzie wydany również w języku angielskim w najbliższym czasie.