Podjęta przez firmy inicjatywa to duży krok na drodze maksymalizacji satysfakcji klientów, którzy wykorzystują marketing bezpośredni w swoich kontaktach z konsumentami.
Firmy świadczące usługi telemarketingowe stanowią ważne ogniwo w łańcuchu całościowej obsługi akcji komunikacji bezpośredniej, a dla Acxiom jako dostawcy baz danych, na których te firmy często pracują, są naturalnymi partnerami. Bliższa współpraca, dająca możliwość wymiany informacji i bieżącego nadzoru nad procesem realizacji kampanii, wzajemne szkolenia i poznanie specyfiki świadczonych usług, ma usprawnić obsługę klienta i zagwarantować mu osiągnięcie jak najlepszych wyników.
„Chcemy oferować klientom możliwie najbardziej kompleksowe i najwyższej jakości usługi – mówi Leszek Konkel, Prezes Acxiom Polska. – Dlatego zacieśnienie współpracy z liderami rynkowi, którymi są wybrani przez nas Partnerzy, uważam za sprawę kluczową. Wspólny cel, jakim jest maksymalizacja zadowolenia klientów, pozwoli nam także na zwiększanie świadomości związanej z wykorzystaniem narzędzi marketingu bezpośredniego i mamy nadzieję, że zaowocuje korzyściami dla całej branży”
„Aktualna i spełniająca wymagania klienta baza danych to podstawa sukcesu akcji telemarketingowej. Wielu naszych klientów jest także klientami Acxiom – mówi Kinga Nowakowska, dyrektor generalny Call Center Poland SA .– Dzielenie się informacjami, wspólne zarządzanie realizacją kampanii i obiektywny pomiar ich skuteczności leży w naszym obopólnym interesie. Mamy nadzieję, że uda się nam wypracować nowe, ciekawe rozwiązania i jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynkowe ”.
Na podstawie podpisanej umowy Acxiom będzie mógł polecać sprawdzone usługi Partnerów swoim klientom, którzy dzięki temu zyskają gwarancję, że na każdym etapie kampania realizowana jest zgodnie z założeniami i z zachowaniem najwyższych standardów. Firmy będą ściśle kooperować przy obsłudze każdego projektu, organizować wspólne spotkania sprzedażowe i wzajemne prezentacje.
„Podpisana umowa jednoznacznie wskazuje, że zależy nam na długotrwałej i kompleksowej współpracy – mówi Waldemar Rzepecki, Prezes Bancom – Wierzymy, że wpłynie ona nie tylko na lepszą koordynację realizowanych kampanii, ale również na bardziej wiarygodny i rzetelny obraz rodzimego rynku marketingu bezpośredniego.”
„ Tego typu współpraca pozwoli na wyeliminowanie możliwych błędów czy zagrożeń dla powodzenia akcji jeszcze przed jej rozpoczęciem i elastycznego reagowania w trakcie jej trwania. – mówi Magdalena Stopka-Brzyskowy, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu CTM Teleperformance Polska – Są to istotne elementy składające się na sukces projektu telemarketingowego, taka baza może być wykorzystana przy kampaniach uwzględniających kompleksowe usługi call center jak wysyłka, mailing, telefon czy SMS.”