– Normalna cena jednodniowej karty wstępu wynosi 100 zł. Postanowiliśmy jednak wprowadzić promocję, dzięki której nie tylko specjaliści zawodowo zobligowani do udziału w naszej imprezie ale i inni uczestnicy, np. studenci marketingu, będą mogli wziąć w niej udział – mówi Sławomir Giefing, prezes firmy GJC Inter Media organizującej imprezę.
Do zakupu karty wstępu po promocyjnej cenie uprawnia zalogowanie się na stronie www.remadays.com lub okazanie jednego ze specjalnych ogłoszeń, publikowanych na łamach patronów mediowych.
Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 odbędą się w dniach 22-24 marca 2005 w obiekcie EXPO XXI w Warszawie. Wśród mediów, które objęły wydarzenie patronatem znalazły się Gazeta Wyborcza, Polska Agencja Prasowa, Radio Pin, Businessman Magazine, Wirtualna Polska, Brief, Aktivist, Warsaw Business Journal, Dzień Dobry, Wirtualnemedia.pl, Internet PR, Mediarun.pl Gifts Journal, MediaLink.pl, Golf & Life.
Szczegóły na stronie www.remadays.com