Celem kampanii jest wprowadzenie na rynek modelu Peugeot 607 po faceliftingu oraz zaprezentowanie nowego silnika HDi V6 biturbo. Pożądanym efektem ma być wzmocnienie pozycji tego modelu w swoim segmencie. Kampania telewizyjna (TVN, TVN Turbo, Discovery, Animal Planete) opiera się na adaptacji międzynarodowego filmu „Most” z informacją o nowym silniku HDi V6 biturbo.
Kampania w prasie ogólnopolskiej (Polityka, Wprost, Profit Forbes, Playboy, Sukces) wykorzystuje projekt przedstawiający dynamiczne zdjęcie modelu 607 z hasłem „Kto się boi mocy?”. Dla dealerów został przygotowany komplet materiałów promocyjnych. Kampania potrwa do 15 maja. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative Media.
Sprawdź także:
12.12.2025 (05:43)
– informacja prasowa
Zaufani pracownicy kradną najczęściej. Jaka polisa chroni przed wewnętrznymi fraudami?
Sprzeniewierzenie aktywów to najczęstszy rodzaj oszustwa korporacyjnego – stanowi ponad 50 proc. wszystkich …
12.12.2025 (05:41)
– informacja prasowa
PKO Leasing nawiązał strategiczne partnerstwo z ESCOlight
PKO Leasing wzmacnia segment usług związanych z finansowaniem transformacji energetycznej klientów, nawiązując …
12.12.2025 (05:38)
– informacja prasowa
Przyszłość ubezpieczeń grupowych: wyższe sumy ubezpieczenia, umowy dodatkowe i refundacja kosztów leczenia
Liczba ubezpieczonych na życie wzrosła o 21%, a z polis zdrowotnych korzysta kilkanaście procent więcej. Za realną …
12.12.2025 (05:37)
– informacja prasowa
Revolut Money Report: streaming, jedzenie, fitness, chmura, Polacy pokochali subskrypcje, z Netflix i Spotify na czele
Revolut przeanalizował z jakich subskrypcji korzystają jego klienci. Analiza objęła też wyniki zewnętrznego badania …
12.12.2025 (05:34)
– informacja prasowa
CUK Ubezpieczenia wdrożyło nowy model finansowania - CUK Flex Pay
Multiagencja CUK Ubezpieczenia dzięki współpracy z LM PAY S.A., wdrożyła nowy model finansowania: CUK Flex Pay, …
12.12.2025 (05:32)
– informacja prasowa
PKO BP: Emisja obligacji korporacyjnych dla KGHM Polska Miedź o wartości 1,6 mld zł
PKO Bank Polski jest współorganizatorem emisji obligacji korporacyjnych o wartości 1,6 mld zł dla KGHM Polska …
