Doskonałe wyniki pierwszego roku działalności marki i uzyskana w tym czasie pozycja lidera rynku były podstawą do podjęcia decyzji o jej całkowitym usamodzielnieniu. Równie istotnym czynnikiem była chęć nawiązywania współpracy z innymi agencjami interaktywnymi, które nie mają w swojej ofercie rozwiązań z zakresu e-mail marketingu.
W związku ze zmianami organizacyjnymi stanowisko Dyrektora Zarządzającego SARE objął Krzysztof Dębowski, który był odpowiedzialny za marką od początku jej działalności. Strukturę firmy tworzyć będę dwa podstawowe działy: dział Obsługi Klienta oraz dział New Business.
Firma zapewnia, że weźmie na siebie ciężar związany z edukacją rynku. Już w zeszłym roku SARE przeprowadziło pierwsze ogólnopolskie badanie wykorzystania poczty elektronicznej wśród managerów, a jego wyniki udostępniono klientom, prasie i innym zainteresowanym. W tym roku zostanie ono powtórzone, a jego wyniki porównane z zeszłorocznymi. W planach SARE jest też szereg prelekcji i wystąpień dotyczących e-mail marketingu, a także publikacje w prasie branżowej.
SARE to narzędzie, które umożliwia użytkownikowi samodzielne przygotowanie mailingu w formacie html, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. Dostęp do systemu realizowany jest w modelu ASP, dzięki czemu nie wymaga on instalacji na komputerze użytkownika (dostęp realizowany jest on-line). Narzędzie wykorzystywane jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych i informacyjnych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich.