Stronę, stworzoną przez krakowską agencję OPCOM.pl, wyróżnia nie tylko estetyczny i bardzo przejrzysty projekt graficzny, ale przede wszystkim niezwykła funkcjonalność panelu do zarządzania zawartością strony. Autorzy witryny wykorzystali nowe moduły systemu VeraWEB II, który jest obecnie jednym z ”najświeższych” produktów na rynku.
Na witrynie Zakładów Azotowych z Puław pojawiło się wiele ciekawych rozwiązań. Jednym z nich jest precyzowanie grupy odbiorców na stronie głównej serwisu, które pozwala administratorowi w ramach jednej witryny na tworzenie kilku ścieżek przekazu. Budowanie tzw. stron sąsiedzkich o tak dobranej zawartości, by odpowiadała potrzebom klienta, inwestora, lub dziennikarza.
Zaawansowana struktura nowego serwisu Azotów wymagała powyższego rozwiązania. Przejrzystość to wymóg nie tylko Internetu, ale i giełdy papierów wartościowych. W tym przypadku klarowna struktura witryny, jest tylko potwierdzeniem rzetelności ZAP dla przyszłych inwestorów.
To właśnie potencjalni klienci dzięki stronie Puław poznają historię firmy, jej wyniki finansowe, ofertę. Mogą obejrzeć materiał filmowy związany z Azotami oraz zapoznać się z w pełni multimedialną prezentacją online.
Na to ostatnie narzędzie, niedoceniane jeszcze w Polsce, wypada zwrócić większą uwagę. Na świecie wyznacza ono standard prezentacji internetowej. Być może taki trend przeniesie się również do nas. Być może – dzięki nowej stronie OPCOM.pl dla Azotów.