Nagroda to wynik sondażu prowadzonego na grupie branżowej bankowców. Respondentów poproszono o wskazanie trzech bankow, które w ciągu ostatniego roku odniosły największy sukces w budowaniu własnej marki. Oceny dokonywano porzez pryzmat oferty dla kilentów indywidualnych oraz dla małych i średnich przedsiębiorstw. Bank BPH uzyskał pierwsze miejsce w budowaniu wizerunku banku dla segmentu SME. Wyniki badania „Branding 2004, czyli najbardziej podziwiana kreacja wizerunku banku w 2004 roku” ogłoszono podczas konferencji „Marka w bankowości“, prowadzonej przez instytut Pentor.
Sprawdź także:
13.12.2025 (17:53)
– informacja prasowa
Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …
13.12.2025 (17:46)
– informacja prasowa
Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …
13.12.2025 (17:02)
– informacja prasowa
Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …
13.12.2025 (17:00)
– informacja prasowa
Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …
13.12.2025 (16:58)
– informacja prasowa
Generali z ratingiem A+
AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …
13.12.2025 (16:57)
– informacja prasowa
Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …
