PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćBank BPHPlacówka partnerska Banku BPH dla osób niesłyszących

Placówka partnerska Banku BPH dla osób niesłyszących

Bank BPH 12.04.2005 (14:45)

Dzięki tej współpracy poznał on problemy osób z wadą słuchu, również te związane z poruszaniem się w świecie usług finansowych. – Okazało się, iż bariera w komunikowaniu się ogranicza nie tylko możliwości dostępu do produktów bankowych i ubezpieczeniowych, ale również umiejętność korzystania z szerokiej gamy propozycji oferowanych przez instytucje finansowe – mówi Mariusz Michalak.

Celem placówki jest przybliżenie osobom niesłyszącym korzyści, jakie wiążą się z odpowiednim doborem produktów w zależności od potrzeb i możliwości klientów, a także umożliwienie im pełnego korzystania z posiadanych produktów finansowych. Dzięki dobrej znajomości języka migowego pracownicy placówki partnerskiej mogą w rzetelny i zrozumiały sposób przedstawić klientom nawet najbardziej skomplikowane produkty finansowe. Osoby niesłyszące mają tutaj pewność, iż zostaną obsłużone w pełnym zakresie.

W kwietniu ubiegłego roku XV Walne Zgromadzenie Związku Banków Polskich podjęło uchwałę w sprawie tworzenia warunków umożliwiających powszechne korzystanie z usług bankowych przez osoby niepełnosprawne. Zdeklarowano, że banki będą sukcesywnie rozszerzały swoją ofertę o usługi skierowane do klientów niepełnosprawnych. Przedstawiciele organizacji osób niepełnosprawnych przekazali bankowcom katalog problemów wymagających ich zdaniem rozwiązania tak by bank, zarówno jako miejsce jak i instytucja, stał się otwarty dla osób potrzebujących specjalnej uwagi. W jednym z postulatów zwrócili oni uwagę na potrzeby osób niesłyszących, sugerując aby w placówkach bankowych zatrudniać tłumacza języka migowego lub przeszkolić w tym zakresie pracownika.

– Często zapominamy, że wśród nas żyją osoby, którym niekiedy ciężko funkcjonować w środowisku postrzeganym przez nas jako normalne. Na szczęście w Polsce, również w świecie biznesu coraz więcej mówi się o potrzebach osób niepełnosprawnych. W kontekście umożliwienia im korzystania z usług bankowych najczęściej pojawia się kwestia technicznego dostosowania placówek do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. To jednak nie wszystko, oczekiwania tych osób są dużo bardziej różnorodne i może przez to trudne niekiedy do zdefiniowania. Placówka partnerska Banku BPH obsługująca osoby niesłyszące jest tego doskonałym przykładem – powiedział Józef Wancer, Prezes Zarządu Banku BPH. – I choć polski sektor bankowy ma jeszcze wiele do zrobienia aby stał się naprawdę dostępny dla osób niepełnosprawnych liczymy, że placówka partnerska Bank BPH w Łodzi jest jednym z pierwszych kroków, które pociągną za sobą następne – dodał.

Rozwijając sieć sprzedaży, w tym także sieć placówek partnerskich, Bank BPH stara się zapewnić obsługę klientów jak najbliżej ich miejsca zamieszkania, oferować swoje produkty i usługi tam, gdzie obecnie nie sięga jeszcze sieć oddziałów Banku, a także odpowiadać w ten sposób na potrzeby szczególnych grup klientów.

Sieć placówek partnerskich Banku BPH rozwija się bardzo dynamicznie. Obecnie jest ich już 165, najwięcej na terenie województwa mazowieckiego (36), małopolskiego (27) oraz śląskiego (21). Bank przewiduje, że do końca 2005 roku powstanie 350 placówek partnerskich, zaś na koniec 2006 roku będzie ich już 600.

Placówki partnerskie oferują 90 procent produktów dla osób fizycznych sprzedawanych przez oddziały, m.in. rachunki ROR, lokaty terminowe, karty kredytowe, pożyczki gotówkowe oraz kredyty. W 2005 roku placówki te rozpoczną obsługę małych firm. Bank BPH jest pierwszym dużym bankiem, który rozwija sieć placówek partnerskich z tak rozbudowaną ofertą produktową.

Przyjęta w połowie ubiegłego roku strategia Banku BPH na lata 2004-2006 zakłada m.in. rozwój sieci sprzedaży, w tym otwarcie 77 nowych oddziałów. Większość z nich zostanie uruchomiona jeszcze w tym roku. Obecnie Bank BPH posiada 461 placówek (na koniec 2004 roku było ich 457) Według planów na koniec 2005 roku liczba oddziałów ma sięgać 513 (bez uwzględnienia placówek partnerskich).

Rozwój sieci sprzedaży przyczynia się do kontynuacji dynamicznego wzrostu sprzedaży produktów Banku BPH dla klientów detalicznych. Pierwszy kwartał 2005 roku był kolejnym, w którym Bank odnotował istotny wzrost sprzedaży kredytów mieszkaniowych i kart kredytowych – produktów określanych mianem kluczowych dla Banku.

W pierwszym kwartale 2005 roku Bank BPH udzielił klientom indywidualnym blisko 7,7 tys. kredytów mieszkaniowych i pożyczek hipotecznych na łączną kwotę 850 mln zł, w porównaniu z 814 mln zł w analogicznym okresie 2004 roku. Zadłużenie z tytułu kredytów i pożyczek hipotecznych na koniec marca bieżącego roku wynosiło blisko 7,5 mld zł, wobec 5,5 mld zł na koniec marca 2004 roku.

Liczba rachunków ROR na koniec marca 2005 roku wynosiła 1 200 tys., wobec 1 095 tys. na koniec marca ubiegłego roku.

bph 2005-04-12
Redakcja PRNews.pl
Tagi: bph

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców