PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRHortex wprowadza dwie innowacyjne linie produktowe

Hortex wprowadza dwie innowacyjne linie produktowe

Marketing i PR 12.04.2005 (18:09)

„Uważamy, że wchodzące właśnie do sklepów linie produktowe Hortex Party i Hortex Leon dadzą nowy impuls wysokiej dynamice naszej sprzedaży. Linia Hortex Party to nowy koncept napoju na rynku, a dodatkowo linia ta wyznacza nowy trend w zakresie wzornictwa opakowań oraz innej niż dotąd funkcjonalności napojów. Z obu tych linii jesteśmy bardzo zadowoleni i uważamy, że podkreślają one innowacyjność i nowoczesność marki Hortex” – stwierdził Wojciech Planer, wiceprezes Hortex Holding SA ds. sprzedaży i marketingu.

Hortex Party to linia napojów w nowoczesnych, metalizowanych opakowaniach typu Tetra Prisma o pojemności 1 litra, z wygodną zakrętką i wyróżniającą się grafiką. Opakowanie ma kolor srebrny z elegancką czarną „krawatką”, zdjęciami owoców i „oszronioną” górną częścią kartonu. Ten niespotykany na rynku efekt uzyskano dzięki zastosowaniu po raz pierwszy w opakowaniach napojów tzw. metalizy satynowej. Dodatkowo każdemu wariantowi smakowemu przypisany jest odpowiedni kolor nakrętki, co ułatwia orientację wśród innych napojów

Jak wynika z badań produkty tej kategorii są w większości spożywane w sytuacjach towarzyskich, takich jak wspólne imprezy, spotkania w gronie rodziny i znajomych, podczas wspólnego posiłku czy na pikniku. Ten charakter „towarzyskości”, szczególnie w sytuacji wspólnych imprez podkreślają nazwy napojów Hortex Party oraz dodatki smakowe, czyli tzw. nuty: Zakazane Jabłko o nucie smakowej Tatanka, Rajski Kokos o nucie Pina Colada, Elektryczna Pomarańcza z nutą smakową Exotic oraz Kusząca Wiśnia z nutą Amaretto.

Z kolei linię Leon, z którą Hortex wchodzi na rynek dla dzieci tworzą cztery produkty o pojemności kartonika 200 ml – kompozycje 100% soków owocowych bez dodatku cukru przeznaczone dla najmłodszych. Symbolem tej linii produktowej jest rysunek sympatycznego Lwa (z łac. leo), wystylizowanego na postać Króla zwierząt, który łapą pozdrawia dzieci, demonstrując zarazem swoją siłę. Kompozycje sokowe zawierają Formułę Rozwoju, tj. zestaw: żelazo, kwas foliowy i witaminy z grupy B oraz witaminę C, które razem wspomagają prawidłowy rozwój dziecięcego organizmu. Centrum Zdrowia Dziecka po badaniach wydało „Leonom” – jako jedynym produktom w tej kategorii – pozytywną opinię, o czym informuje na opakowaniu charakterystyczne logo z niebieskim serduszkiem wraz z numerem opinii CZD.

Obydwie linie otrzymają mocne wsparcie w postaci intensywnej reklamy oraz działań wspomagających sprzedaż, jak np. promocje, degustacje czy sprzedaże premiowane. Propozycje wyglądu dwu nowych submarek Hortex oraz projekty ich opakowań przygotowała agencja reklamowa Opus B z Krakowa.

W ciągu 9 pierwszych miesięcy obecnego roku obrotowego, tj. od czerwca 2004 r. do końca lutego br. sprzedaż Horteksu w segmencie soków wzrosła ilościowo o 20% w stosunku do podobnego okresu rok wcześniej. Sprzedaż ogółem na rynku soków, nektarów i napojów zwiększyła się w 2004 r. o 6% w stosunku do 2003 r., przy czym motorem rozwoju rynku pozostają napoje.

„Kluczem do wzrostu sprzedaży są odpowiednie produkty na półce sklepowej w atrakcyjnych opakowaniach, komunikowanie się z konsumentem poprzez działania reklamowo-promocyjne oraz ciągłe poszerzanie dystrybucji. To także recepta na utrzymanie tempa wzrostu sprzedaży Horteksu w tym roku, a dodatkowym impulsem naszego rozwoju będą linie Party i Leon” — stwierdził Wojciech Planer.

W ubiegłym roku Hortex wprowadził na rynek linię Fresz – lekkie napoje w butelkach z dodatkiem limetki; intensywnie rozbudowywał linię Light – napoje owocowe o obniżonej wartości kalorycznej, a także linię napojów funkcjonalnych Plus wzbogacanych kwasem foliowym, witaminami, składnikami mineralnymi czy błonnikiem. Rosnącą popularnością cieszy się linia Vitaminka, czyli soki na bazie marchwi.

„Od początku 2003 r. udziały Horteksu zwiększyły się o 4,5 punktu procentowego. Chcemy kontynuować wzrost naszych udziałów o ponad 2 punkty procentowe rocznie, tak by do końca 2006 r. osiągnąć 20% udziału w rynku” – dodał Wojciech Planer. Wg. badań MEMRB ilościowy udział Horteksu w rynku soków, nektarów i napojów bez opakowań PET wynosi obecnie 16,2%.

Hortex zwiększa systematycznie poziom wydatków marketingowych, na które firma przeznacza określoną część swoich przychodów (ok. 8-10% wpływów ze sprzedaży z poszczególnych kategorii). Budżety marketingowe są zwiększane odpowiednio do rosnącej sprzedaży, która dla całej firmy wyniosła 357,5 mln zł w roku obrotowym 2002/2003, a w obecnym roku obrotowym ma przekroczyć 500 mln.

Całość produkcji soków Horteksu jest skoncentrowana w jednym, unowocześnionym

i rozbudowanym zakładzie w miejscowości Przysucha k. Radomia. Zakład ten, jako pierwszy w Polsce zakład branży, zakończył w maju 2003 r. certyfikację Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ) obejmującego cztery wzajemnie uzupełniające się systemy w dziedzinach: zarządzania jakością (ISO), analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontrolnych podczas produkcji żywności (HACCP), zarządzania środowiskowego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. ZSZ stanowi dodatkową gwarancję, że Hortex produkuje zdrowe soki i napoje w sposób zapewniający najwyższą jakość oraz bezpieczeństwo dla środowiska i zdrowia pracowników.

2005-04-12
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a Kariera w finansach 0 Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji
18.12.2025 (05:23) – informacja prasowa

Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji

Koniec roku sprzyja podsumowaniom. Najnowsza edycja „Barometru Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service pokazuje, …

a Analizy 0 Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion
18.12.2025 (05:21) – informacja prasowa

Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion

Większość banków gotowa jest już pożyczyć rodzinie ponad 900 tysięcy złotych na zakup mieszkania. Wymagają jednak …

a 0 Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
18.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

SALTUS Ubezpieczenia został oficjalnie ogłoszony Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu na …

a 0 Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć
17.12.2025 (14:48) – informacja prasowa

Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć

W miarę jak rynek będzie się rozwijał, ubezpieczyciele przejdą od ogólnych modeli wyliczeń do szczegółowego audytu …

a 0 BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych
17.12.2025 (14:46) – informacja prasowa

BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zainwestował 25 mln euro w fundusz PIMCO European Data Centre Opportunity Fund …

a 0 Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360
17.12.2025 (14:44) – informacja prasowa

Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360

Już działa na rynku Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360, pierwsze w Polsce zintegrowane rozwiązanie …

PRNews.pl

Zobacz również

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Who is who

Wojciech Sokół

Wojciech Sokół

Wojciech Sokół – Account Director w NCR…

Arkadiusz R. Cempura

Arkadiusz R. Cempura

Arkadiusz R. Cempura, Dyrektor Bankowości Codziennej, Euro…

Iwona Drabot

Iwona Drabot

Właścicielka PR Boutique, niezależny doradca PR, wcześniej…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców