Z końcem marca na półkach sklepowych pojawiły się promocyjne zestawy kawy mielonej Primy Impresji. Każdy zawiera dwa opakowania kawy po 250g oraz upominek – wysoką szklankę do Cafe Latte wraz z przepisem jej przyrządzenia. Przeobrażenie produktu – dawnej Primy Arabiki – poprzedziły kilkuetapowe badania konsumenckie przeprowadzone przez Pentor – Instytut Badania Opinii i Rynku. Wynikiem badań jest nowe opakowanie i nowa nazwa – Prima Impresja 100% Arabika.
Impresja została przygotowanaw oparciu o kompozycję najwyższej jakości ziaren arabica, pochodzących z Brazylii i Ameryki Środkowej. Dobór ziaren oraz odpowiedni sposób prażenia pozwolił otrzymać produkt o wyjątkowo harmonijnym i szlachetnym smaku, oraz pełnym aromacie, o czym sygnalizuje umieszczony na opakowaniu znak – ikona jakości: „pełnia aromatu”. Poprawie jakości produktu towarzyszy zmiana niemal wszystkich elementów etykiety, począwszy od loga firmy, poprzez informacje o produkcie, a na tle skończywszy. Zastosowanie cieni i „dymków” nadało lekkości i głębi rubinowemu tłu. Pojawiła się biała filiżanka, z widoczną pianką na powierzchni kawy i gorącą parą, unosząca się nad nią. W centrum uwagi znalazło się obecnie logo holenderskiej firmy-matki poznańskiej Primy – Douwe Egberts. Twarz kobiety to „Aroma Lady”, strażniczka wspaniałego aromatu kawy.
– „Zdecydowaliśmy się na przeobrażenie jakościowe naszego produktu klasy premium, dokonując kilkuetapowych badań konsumenckich zrealizowanych przez Instytut Badania i Opinii Rynku Pentor – mówi Kamila Hadyniak, brand manager w Primie S.A. – Nowa nazwa Prima Impresja 100% Arabica najbardziej spodobała się konsumentkom, wywołując pozytywne skojarzenia, komunikujące produkt o wysokiej jakości. Z jednej strony nawiązuje do poprzedniej nazwy produktu, a z drugiej jasno informuje, że kawa powstała w oparciu o 100% kompozycję ziaren gatunku arabica”