Kampania przygotowana i realizowana przez agencję marketing services TEQUILA\Polska dla Michelin Polska sp. z o.o. ma za zadanie poinformować użytkowników opon o wprowadzanej przez Kleber nowej usłudze – serwisie Kleber Assistance w ramach Pakietu „Spokojna Droga” oraz wspomóc dealerów w sprzedaży opon. W ramach promocji Klienci, którzy zakupią komplet opon Kleber mogą skorzystać z darmowego 24h serwisu pomocy drogowej.
Działania kierowane są do dealerów, subdealerów sprzedających opony marki Kleber, jak i do klientów indywidualnych – osób w wieku 25-45 lat ceniących sobie bezpieczeństwo
i wysoką jakość za rozsądną cenę. Akcja objęła swym zasięgiem wszystkie punkty dealerskie
w Polsce, sprzedające opony tej marki i potrwa do końca maja 2005.
Na potrzeby akcji TEQUILA\Polska przygotowała zestaw materiałów POS – Pakiet Kleber Spokojna Droga – boxy z listem opisującym akcję, foldery dla dealera, ulotki konsumenckie z kartą Kleber Assistance i ulotki bez karty, plakaty, hangery oraz koperty-urny na kupony. Wszystkie materiały prezentują trzy główne cechy, dla których warto kupić opony marki Kleber: oponę przeciwdeszczową Kleber Dynaxer HP2, system Protectis – opona nie do przebicia oraz najważniejszą, nową usługę Kleber Assitsance.
Promocję w miejscu sprzedaży Pakietu Kleber Spokojna Droga, w tym wprowadzenie usługi Kleber Assistance wspiera kampania prasowa, której adaptacją zajęła się również TEQUILA\Polska.