Kampania związana jest możliwością odliczenia pełnego podatku VAT przy zakupie Citroëna Xsary Picasso, Citroëna Berlingo oraz Citroëna C5 VAN z homologacją ciężarową. Dodatkowo Citroën zaoferował rabat w wysokości VAT-u, co pozwoli klientom zyskać podwójnie. Nie zapomniano również o klientach zainteresowanych innymi modelami z gamy Citroëna: Citroënem C4, C3 oraz C2. Dla tej grupy osób również przygotowano ofertę, w której mogą nabyć jeden z wymienionych modeli z rabatem w wysokości VAT-u lub w atrakcyjnej racie kredytowej.
Nowością w ofercie Citroëna jest Nowy Citroën C5 VAN, którego klienci mogą nabyć z homologacją ciężarową. Informacja ta komunikowana jest silnie we wszystkich częściach kampanii.
Kampania objęła TV (TVP, TVP3, TVN, TVN7, TV), prasę ogólnopolską (GW, Fakt, Rzeczpospolita, Super Express, Polityka, Newsweek, Przekrój, Wprost, Auto Świat, Motor, Tele Tydzień), prasę lokalną, radio (Radio Zet, RMF FM, PR 3)oraz Internet.
W kampanii skupiono się przede wszystkim na podkreśleniu podwójnej korzyści dla klienta. Możliwości zakupu jednego z wybranych modeli z gamy Citroëna z rabatem w wysokości VAT-u i dodatkowo możliwością odliczenia pełnego podatku VAT przy zakupie samochodu z homologacją ciężarową. W związku z możliwą już wkrótce zmianą przepisów kampania silnie podkreśla to, że klientom pozostało już coraz mniej czasu na zaoszczędzenie pieniędzy. Elementem łączącym kampanie jest przekreślony znak VAT-u.
Kampania potrwa do końca maja. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Iniviative Media.