Telefonia DIALOG pozycjonowana będzie jako ekspert w telekomunikacji – doradca w sprawie oszczędności, optymalnych rozwiązań i audytu w tym zakresie. To unikatowy w branży komunikat – żaden operator, zarówno stacjonarny, jak i komórkowy, nie pozycjonuje się w ten sposób.
Celem kampanii jest budowa świadomości marki, przede wszystkim na terenach nie objętych siecią DIALOG, na których spółka działa od listopada 2003 roku świadcząc usługi połączeń międzystrefowych opartych na prefiksie 1011. Drugim celem jest kreowanie postaw klientów wobec DIALOGu – przekaz ma budować zaufanie i poczucie bezpieczeństwa oraz odbiór operatora jako firmy przyjaznej, opiekującej się swoimi abonentami. DIALOG kontynuuje w ten sposób kształtowanie wizerunku firmy, która podchodzi do swoich klientów w sposób maksymalnie zindywidualizowany.
Działania promocyjne mają również wspierać procesy sprzedaży, szczególnie w zakresie nowych rozwiązań taryfowych (taryfa „Dynamiczna Korzyść” dla biznesu i „Darmowe Rozmowy – 120 minut” dla domu)
Główne hasła pozycjonujące kampanii, to w pierwszym etapie „Zamień koszty na zyski” (hasło wizerunkowe o charakterze teaserowym, wzbudzającym ciekawość) i w drugim etapie „Więcej rozmawiaj, płać mniej” (hasło produktowe promujące nowe rozwiązania taryfowe).
Kampania składa się z dwóch linii – „Dialog w Twojej firmie” i „Dialog w Twoim domu”, dedykowanych dla konkretnych grup: firm – klientów biznesowych i domu – klientów indywidualnych. Obydwa kierunki komunikacji oparte o zdywersyfikowany przekaz podkreślają ważne dla tych grup specjalnie dedykowane rozwiązania telekomunikacyjne i płynące z ich zastosowania korzyści. W komunikacji zostaną wykorzystane różne nośniki i narzędzia reklamowe dostosowane do specyfiki wyżej wymienionych grup.
Przekazy pojawią się na tradycyjnych nośnikach ATL (media – ogólnopolskie pasmo TVP3 i prasa, outdoor – reklama wielkoformatowa i frontlighty) oraz BTL (ulotki, plakaty), a także na ambientowych (standy w biurowcach, autobusy, tabliczki i promptery na stacjach benzynowych). Wsparciem kampanii będą działania reklamowe prowadzone w Internecie.
Kampania wizerunkowa potrwa przez cały maj, w czerwcu kontynuowane będą działania promocyjne proproduktowe.
Kampanię realizuje dla Telefonii DIALOG agencja reklamowa Oskar Wegner (www.oskarwegner.com.pl), zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starlink (www.strategia.com.pl).